سرپرست محیط زیست کرمانشاه از ناسالم بودن هوای قصرشیرین طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

احد جلیلیان گفت : بر اساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا در استان کرمانشاه هوای قصرشیرین در وضعیت ناسالم قرار دارد.

به گفته سرپرست محیط زیست کرمانشاه عدد شاخص کیفی هوا در ایستگاه قصرشیرین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۹ گزارش شده که نشان‌دهنده هوای ناسالم بوده و توصیه می‌شود افراد حساس از انجام دادن فعالیت‌های سنگین و طولانی در خارج از منزل خودداری کنند.

عدد شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه‌های کرمانشاه شهرداری مرکزی ۵۶، زیبا پارک ۵۲، پاوه فرمانداری ۶۱، کنگاور ۸۲، اسلام آبادغرب ۵۴ و سرپل‌ذهاب ۷۶ گزارش شده است.

وضعیت هوای کرمانشاه بر اساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته به غیر از شهرستان قصرشیرین در وضعیت استاندارد قرار دارد.

میزان دید افقی در شهرستان ۶ هزار متر است

امیرپرویز نجفی گفت : اکنون میزان دید افقی در این شهرستان ۶ هزار متر است که چهار هزار متر از حد استاندارد یک هوای سالم (۱۰ هزار متر) کمتر است.

به گفته رئیس اداره هواشناسی قصرشیرین دمای فعلی هوای قصرشیرین ۱۳درجه سانتیگراد بالای صفر و رطوبت نسبی موجود در هوا ۵۱ درصد است.

این سامانه ناپایدار طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی تا روز جمعه بر جو منطقه حاکم است و در این مدت شاهد وزش باد، گرد و غبار و احتمال رگبار پراکنده باران خواهیم بود.

پارسال در مجموع این شهرستان ۷۵روز غبارآلود بود.

از ابتدای سال زراعی جاری در شهرستان مرزی قصرشیرین تا پایان بهمن ماه در مجموع ۱۲۳.۹ میلی متر باران باریده که نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.