فرمانده انتظامی استان ایلام از کاهش ۳۰ درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های درون شهری و همچنین ۱۰ درصدی تصادفات برون شهری در استان خبر داد.

به گفته سردار القاصی مهر، در تصادفات درون شهری ۷ مورد تصادف فوتی، ۱۳۵۳ مورد تصادف جرحی، ۷ هزار و ۵۳۴ مورد خسارتی و ۱۳۱۵ نفر مجروح شدند که در تصادفات فوتی ۳۰ درصد، در تصادفات جرحی ۶ درصد و ۱۲ درصد نیز در تعداد مجروحان کاهش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان ایلام به تصادفات برون شهری نیز اشاره کرد و گفت: تصادفات جرحی ۱۲۰۷ نفر، خسارتی ۱۹۱۶ فقره و تعداد مجروحان ۱۷۸۸ نفر بوده است.

او می گوید: براساس برآورد کارشناسان، بیشترین حوزه تصادفات ناشی از سرعت غیرمجاز و تجاوز به چپ بوده است که در پیک زمانی ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۶ بعداز ظهر و ۱۶ عصر تا ۲۰ شب بوده است و بیشترین تصادفات نیز به خودرو‌های سواری اختصاص یافته است که در بیشتر این تصادفات، رانندگان می‌توانستند با رعایت سرعت مطمئنه و عدم انحراف به چپ و همچنین رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث و سوانح تلخ ترافیکی جلوگیری کنند.

به گفته سردار القاصی مهر : در تعطیلات نوروز با استفاده از گشت‌های محسوس و نامحسوس و همچنین به صورت هوشمند از طریق دوربین‌های ثبت تخلفات، محور‌های مواصلاتی استان به صورت ویژه و شبانه روزی کنترل و رصد خواهد شد و با رانندگان متخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.