استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی آغاز سال ۱۴۰۱ را تبریک گفت.

آقای حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی با تبریک فرارسیدن سال نو گفت: با انتخاب دولت مردمی سیزدهم بارقه‌های اُمید بین مردم ایجاد شده و تلاش برای تقویت روحیه اُمید بین مردم ضروری است.

چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های فراوانی در بخش‌های مختلف دارد که برای استفاده مطلوب از آن می‌توان از توان نخبگان، فرهیختگان و صاحب‌نظران در راستای پیشرفت و رشد استان استفاده کرد.

الگوگیری از مدیریت میدانی و جهادی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ضروری است، دشمن آرام ننشسته و با توطئه، فشار، تحریم، جنگ ادراکی، خوداتکایی و اعتماد به نفس مردم را هدف‌گیری کرده است.


بیشتر بخوانید


تلاش برای ساختن و آبادانی استان با ایجاد روحیه امید، خوداتکایی، وحدت و همدلی ضروری و مهم است، مسئولان در سفر‌های شهرستانی، مشکلات را شناسایی و دسته‌‎بندی کنند.

جذب تمامی اعتبارات و جلوگیری از برگشت آن مورد توجه تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران باشد.

۷۰۰ طرح نیمه‌تمام در استان وجود دارد، اولویت‌بندی این طرح‌ها با هدف طرح در سفر رئیس‌جمهوری به‌منظور اختصاص ردیف‌های اعتباری برای تکمیل و بهره‌برداری سریع‌تر در راستای دست‌یابی به شاخص‌های پیشران و توسعه در دستور کار قرار دارد تا بتوان روند تحول در استان را تسریع کرد.

امید است با استفاده از منابع دولتی، بنیاد‌های ملی و تسهیلات مختلف بتوان زمینه کاهش نرخ بیکاری، افزایش اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی را با بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی فراهم کرد.

دیدار‌های مردمی، برگزاری سفر‌های شهرستانی، بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی و استقبال از مسافران نوروزی جزو اولویت‌های مسئولان به‌ویژه در تعطیلات نوروز قرار بگیرد، مردم این استان برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی آمادگی دارند.

تلاش می‌شود مشکلات به کمترین میزان ممکن برسد تا با مدیریت جهادی در دولت سیزدهم مردم بتوانند شیرینی این نوع مدیریت را بچشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار