معرفی چهارمحال و بختیاری در نوروز با نصب المان‌های فرهنگی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: در المان‌های نوروزی سعی شد به گونه‌ای فرهنگ و رسوم چهارمحال و بختیاری نیز به مسافران و گردشگران معرفی شود.

آقای ریاحی با اشاره به افزایش تعداد المان‌های نوروزی با بیان اینکه ۱۸ آلمان در نقاط پر تردد شهر و ورودی‌ها نصب شد، گفت: نصب المان‌های نوروزی و فرهنگی و حرکت کارناوال شادی به مدت ۳ روز از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر در نقاط مختلف شهر ازجمله اقدامات این سازمان در اعیاد شعبانیه و آستانه نوروز بوده است.

المان‌های نوروزی یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای معرفی فرهنگ و رسوم در شهر‌ها است و به هیچ عنوان نمی‌توان منکر تاثیر مثبت المان‌های شهری در زیبایی و افزایش جذابیت شهر شد بنابراین در راستای معرفی صنایع دستی، فرهنگ استان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تعدادی از المان‌های نصب شده مربوط به شهدای گرانقدر استان و معرفی صنایع دستی است.


بیشتر بخوانید


مردم همیشه از نماد‌ها استقبال ویژه‌ای داشته‌اند و این استقبال را می‌توان به خوبی در زمان عکس یادگاری گرفتن در کنار نماد‌ها شاهد باشیم.

۴ تابلو پازلی در تپه نورالشهداء، مهدیه، اشکفتک و چالشتر نصب شده است.

جانمایی، نصب و آماده‌سازی المان‌های نوروزی در سطح شهر در روز‌های پایانی سال به پایان رسید تا بتوان در ایام نوروز زیبایی بصری خوبی در معرض دید همشهریان و نیز میهمانان نوروزی قرار دهیم و این المان‌ها خاطره زیبایی از نوروز در ذهن آنان برجای گذارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار