مسئول کمیته فرهنگی و تفریحی ستاد ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: تعدادی از مساجد مناطق پانزده‌گانه شهر اعلام آمادگی کردند از روز بیست‌وهشتم اسفند تا پانزدهم فروردین‌ برای استفاده مسافران، باز باشند.

سعید امامی با اشاره به شروع سفر‌های نوروزی پس از دو سال و آغاز به کار ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، گفت: پیش بینی می‌شود که امسال مسافران و گردشگران زیادی در ایام نوروز از اصفهان بازدید کنند، بر این اساس تلاش ما ارائه خدمات مطلوب و اجرای رویداد‌های متنوع فرهنگی در این ایام است تا رضایت گردشگران حاصل شود.

هدف ما ایجاد رفاه مناسب برای گردشگران است که اقدامات زیادی در این زمینه انجام شده که از آن جمله می‌توان به تعامل با مساجد شهر اشاره کرد.

اواز اعلام فراخوان طرح «گنبد‌های فیروزه‌ای به استقبال نوروز» خبر داد و گفت: پس از اعلام فراخوان تعدادی از مساجد مناطق پانزده‌گانه شهر اعلام آمادگی کردند تا از روز بیست‌وهشتم اسفند تا پانزدهم فروردین برای استفاده مسافران، باز باشند.

مسئول کمیته فرهنگی و تفریحی ستاد ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان از حمایت مالی از مساجد شرکت کننده در این طرح، خبردادو گفت: برگزاری نماز جماعت، پخش اذان و باز بودن درب مسجد از ساعت ۹ تا ۲۴ از جمله خدماتی است که در این طرح از سوی مساجد ارائه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.