تیم ملی فوتبال کره جنوبی در ورزشگاه جام جهانی سئول برابر تیم ملی ایران شکست نخورده است.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی در مسابقات انتخابی جام جهانی قطر روز ۴ فروردین ماه در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف تیم ملی فوتبال ایران می‌رود.   

 تیم‌های ملی کره جنوبی و ایران ۲ بار در ورزشگاه جام جهانی به مصاف ایران رفتند که هر ۲ دیدار با تساوی به پایان رسیدند.   شاگردان اسکوچیچ  مقابل کره جنوبی در سئول کار آسانی ندارند. آن‌ها در ۴ بازی گذشته در ورزشگاه جام جهانی سئول، یک برد، ۲ تساوی و یک باخت داشته اند و به همین خاطر کره جنوبی برای اولین بار در جام جهانی ۲۰۲۲ تصمیم گرفته شده است تا بازی خود را در این ورزشگاه انجام دهد تا علاوه بر آن ۱۲ سال شکست نخوردن برابر ایران، تماشاگران را نیز کنار خود داشته باشند.


بیشتر بخوانید


در حال حاضر  تیم ملی فوتبال ایران در گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی  با ۲۲ امتیاز صدرنشین است. تیم ملی کره  جنوبی هم با ۲۰ امتیاز  در رتبه دوم قرار دارد. هر ۲ تیم در هشت بازی در مرحله نهایی مقدماتی شکست نخورده بودند و زودتر به جام جهانی راه پیدا کردند.

تیم ملی کره جنوبی برای حضور در سید ۳ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید برابر تیم ملی فوتبال ایران پیروز شود. شاگردان پائولو بنتو میزبان این بازی هستند و آن‌ها قصد دارند آمار بد خود را مقابل ایران از بین ببرند. ملی پوشان کشورمان در ۱۲ سال نتوانستند حریف  خود  را در ورزشگاه جام جهانی سئول شکست بدهند. آخرین باری که کره ای‌ها در سئول مغلوب ایران شدند  به سال ۲۰۱۰ برمی گردد. آن‌ها در شهریور همان سال در دیداری دوستانه با نتیجه یک بر صفر برابر ایران شکست خوردند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار