سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: قصد داریم با تیم زیر ۲۱ سال در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کرده و خود را برای حضور در مقدماتی المپیک آماده کنیم.

مهدی مهدوی کیا در حاشیه تمرینات این تیم گفت: در مرحله اول اردو سعی کردیم از بازیکنان حاضر در لیگ دسته اول، دوم و حتی سوم که استعدادیابی شده بودند، استفاده کنیم. امیدواریم بتوانیم از این فرصت به وجود آمده استفاده کرده و خودمان را به خوبی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که از خرداد در ازبکستان آغاز می‌شود، آماده کنیم. همچنین ما قصد داریم با تیم زیر ۲۱ سال در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کرده و خود را برای حضور در مقدماتی المپیک آماده کنیم، قطعاً این موضوع تبعاتی برای ما خواهد داشت، زیرا تیم‌های دیگر با بازیکنانی که سن بیشتری دارند به این رقابت‌ها می‌آیند.

تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال کشورمان خرداد سال آینده باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند که این بازی‌ها حکم مسابقات مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را خواهد داشت.

مهدی مهدوی کیا بعد از اینکه در ماه‌های گذشته حواشی برای او به وجود آمد با حمایت فدراسیون فوتبال همچنان هدایت تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال را بر عهده دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار