شهردار سنندج گفت: جشن شب نوروز فردا در ورزشگاه ۱۵ هزار نفر ۲۲ گولان با حضور هنرمندان نامدار کردستان ساعت ۱۴ بعد از ظهر برگزار می‌شود.

سید انور رشیدی گفت:خوشبختانه سنندج بعنوان شهر خلاق موسیقی، پایتخت نوروز جهان و پایتخت کتاب ایران انتخاب شده و باید در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی تلاش کنیم.

شهردار سنندج گفت: ۲۶ اسفند ماه یکی از روز‌های تاریخی بود چرا که برگزاری جشن جهانی نورزو با مشارکت شهروندان هنر دوست به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

او گفت :جشن شب نوروز در ورزشگاه ۲۲ گولان برگزار می شود ، این مراسم با حضور هنرمندان نامدار کردستان فردا یکشنبه ۲۹ اسفند ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد.

به گفته رشیدی  اجرای موسیقی شاد و فولکلور، اجرای هه لپرکی توسط ۵ گروه ۱۵ نفره، اجرای سوارانه و روشن کردن آتش از برنامه‌های این جشن باشکوه است.

شهردار سنندج گفت: تمهیدات لازم و برنامه‌های این جشن بگونه‌ای طراحی شده که به چمن و پیست آسیبی وارد نشود و آتش هم خارج از چمن و به صورت محدود روشن خواهد شد.

او از تمامی شهروندان که در مراسم جشن حهانی نوروز در سالن ۶ هزار نفری حضور داشتند و با نظم خاص در این مراسم شرکت کردند تقدیر تشکر کرد و از همه شهروندان دعوت کرد با حضور در جشن شب نوروز در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ۲۲ گولان به استقبال سال نو برویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.