رقابت‌های فوتبال باشگاهی اروپا با برگزاری دیدار‌هایی در لیگ برتر انگلیس، بوندس لیگا و سری آ ادامه خواهد یافت.

رقابت‌های فوتبال باشگاهی اروپا امروز (شنبه) در سه کشور ایتالیا، انگلیس و آلمان ادامه پیدا می‌کند و در مهمترین بازی‌ها آرسنال، بایرن مونیخ و تیم‌های میلانی برابر حریفان خود به میدان خواهند رفت.

سری آ ایتالیا

در چارچوب هفته سی‌ام مسابقات فوتبال سری آ ایتالیا امروز سه دیدار برگزار خواهد شد که طی آن‌ها ۳ تیم اول جدول رده‌بندی به مصاف حریفان خود خواهند رفت. آث میلان صدرنشین مسابقات در زمین کالیاری به میدان خواهد رفت، ناپولی تیم دوم جدول پذیرای تیم اودینزه خواهد بود و تیم رده سومی اینترمیلان هم دیدار خانگی خود را برابر فیورنتینا را برگزار خواهد کرد.

ناپولی - اودینزه

در اولین بازی امروز سری آ، از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه ناپولی میزبان تیم اودینزه خواهد بود.

ناپولی در حال حاضر با ۶۰ امتیاز از ۲۹ بازی در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد و اودینزه با ۳۰ امتیاز از ۲۷ بازی در رتبه چهاردهم جای گرفته است.

فاصله ۳ امتیازی ناپولی با تیم صدرنشین میلان باعث شده تا شاگردان وینچنزو  ایتالیانو (سرمربی ناپولی) با انگیزه‌های فراوانی و با هدف کسب هر سه امتیاز به مصاف اودینزه برود.

چنانچه ناپولی امروز بتواند از این دیدار خانگی سه امتیاز به دست آورد می‌تواند موقتا به صدر جدول صعود کند و در صورت شکست میلان، در جایگاه نخست بماند.

آمار بازی‌های رو در روی ناپولی و اودینزه حاکی از برتری ناپولی است. این تیم در ۱۱ بازی آخر خود برابر اودینزه در سری آ، شکست نخورده است و به ۱۰ پیروزی و یک تساوی رسیده است.

ناپولی ۷ بازی خانگی آخر خود برابر اودینزه را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

اینتر میلان - فیورنتینا

از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه اینترمیلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان تیم فیورنتینا خواهد بود.
اینترمیلان با ۵۹ امتیاز از ۲۸ بازی در رتبه سوم جدول رده‌بندی به سر می‌برد و فیورنتینا با ۴۶ امتیاز از همین تعداد بازی هشتم است.
در صورتی که ناپولی نتواند هر سه امتیاز دیدار برابر اودینزه را کسب کند اینترمیلان می‌تواند با پیروزی در این دیدار به رتبه دوم صعود کند، هر چند این تیم یک بازی کمتر نسبت به تیم‌های اول و دوم جدول دارد.

 تیم اینترمیلان

اینتر میلان و فیورنتینا در رقابت‌های سری آ ۱۶۷ بار برابر هم به میدان رفته‌اند که اینتر ۶۹ بار و فیورنتینا ۴۴ بار طعم پیروزی را چشیده و ۵۴ بازی به تساوی کشیده شده است.

فیورنتینا بیشترین گل‌های خود در سری آ را برابر اینتر به ثمر رسانده است. (۲۱۴ گل)

از سال ۲۰۰۱ به بعد اینتر میلان از ۱۹ بازی خانگی برابر فیورنتینا صاحب ۱۶ برد، یک تساوی و فقط دو شکست شده است.

اینترمیلان در ۸ بازی آخر خود در لیگ فقط دوبار به پیروزی رسیده، ۴ تساوی و ۲ شکست داشته است. به عبارت دیگر از سال از اواسط ژانویه به بعد اینتر فقط ۱۰ امتیاز کسب کرده و از این نظر در رتبه نهم قرار دارد.

اینترمیلان در این فصل بیشترین امتیاز خانگی در سری آ را کسب کرده، این تیم در ۱۴ بازی خانگی ۳۲ امتیاز به دست آورده است. در هفت دوره اخیر که اینتر از ۱۴ بازی ۳۲ امتیاز یا بیشتر کسب کرده ۵ بار به عنوان قهرمانی دست یافته است.

کالیاری - میلان

از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه تیم صدرنشین میلان در زمین کالیاری به میدان خواهد رفت.

روسنری‌ها با ۶۳ امتیاز از ۲۹ بازی صدر جدول را در اختیار دارند و کالیاری با ۲۵ امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه هفدهم به سر می‌برد.

میلان برای حفظ فاصله سه امتیازی خود با تیم دوم جدول یعنی ناپولی با هدف پیروزی گام به میدان خواهد گذاشت.

 تیم آث میلان

کالیاری در ۳۶ بازی که برابر میلان به میدان رفته است فقط یک بار به پیروزی دست یافته و ۲۷ بار شکست خورده است و ۸ بازی دو تیم به تساوی انجامیده است.

شاگردان استفانو پیولی که بیشترین بهره را از لغزش اینترمیلان بردند و خود را به صدر جدول رسانده اند دوست ندارند این جایگاه را به راحتی از دست بدهند.


بیشتر بخوانید


لیگ برتر انگلیس

در تنها بازی امروز لیگ جزیره آرسنال در ویلا پارک به مصاف تیم استون ویلا خواهد رفت.
آرسنال با ۵۱ امتیاز از ۲۷ بازی در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد و استون ویلا با ۳۶ امتیاز از ۲۸ بازی در رتبه نهم جای گرفته است.

آرسنال که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا عزم خود را جزم کرده است چهارشنبه هفته گذشته برابر لیورپول ۲ بر صفر شکست خورد تا نوار پیروزی‌های این تیم قطع شود.

آرسنال

حالا توجه به نزدیکی فاصله امتیاز‌ها بین تیم‌های چهارم تا هفتم جدول رده بندی شاگردان میکل آرتتا برای اینکه همچنان در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باقی بمانند به ۳ امتیاز این دیدار  چشم دوخته اند.

استون ویلا دو بازی خانگی آخر خود برابر آرسنال را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

آرسنال در ۱۲ بازی خارج از خانه برابر استون ویلا به پیروزی دست یافته است.

آرسنال ۴ بازی آخر خارج از خانه خود را با پیروزی پشت سر گذاشته، این تیم هفت سال است که نتوانسته در پنج بازی پیاپی خارج از خانه به پیروزی برسد.

بوندس لیگا

در چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال بوندسلیگا پنج دیدار برگزار می‌شود که در مهمترین بازی تیم صدرنشین بایرن مونیخ میزبان تیم یونیون برلین خواهد بود.

بایرن مونیخ با ۶۰ امتیاز از ۲۶ بازی در صدر جدول به سر می‌برد و یونیون با ۳۸ امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه هشتم قرار دارد.

این ۱۹۳۵مین بازی بایرن مونیخ در رقابت‌های بوندسلیگا است که رکورد جدیدی در تاریخ این لیگ به شمار می‌رود.

بایرن مونیخ در نیم فصل دوم دچار افت شده است. این تیم در نیم فصل دوم از ۹ بازی نتوانسته است در چهار مسابقه پیروز شود و در این بازی‌ها ۲ شکست و ۲ تساوی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار