سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حقوق و مزایای مدیران شهرداری در سامانه‌ فاش برای اطلاع رسانی به مردم بارگذاری شود.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو گفت: چنانچه شهرداری از تایید این مصوبه که در سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر مشهد مطرح شد استنکاف کند، شورای شهر ورود خواهد کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد می گوید: در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری مشهد، شاهد افزایش ۶ درصدی سهم درآمد‌های پایدار هستیم و سهم پروژه‌های عمرانی و تاثیرگذار در توسعه مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر نیز به بیش از ۳۸ درصد افزایش یافته.

به گفته او بودجه سال ۱۴۰۱ با سر جمع منابع بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به اصلاح بودجه سال ۱۴۰۰، رشد ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد.

حاجی‌بگلو می گوید: در بخش مصارف، اعتبارات هزینه‌ای (جاری) ۶.۳ هزار میلیارد تومان و در بخش تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (عمرانی) بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان به تصویب شورای اسلامی شهر رسید؛ همانطور که با مقایسه اعتبارات جاری و عمرانی ملاحظه می‌شود، نسبت بودجه به نفع اعتبارات عمرانی است.

او گفت: اعتبارات هزینه‌ای در هفت فصل با ۱۳ درصد افزایش نسبت به اصلاح بودجه ۱۴۰۰ به تصویب رسید. اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (عمرانی) نیز در ۱۴ برنامه کلی و با ۸ درصد افزایش نسبت به اصلاح بودجه ۱۴۰۰ به تصویب رسید.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد تخصیص منابع، با اولویت نواحی کمتر توسعه‌یافته و حاشیه‌ای است.

حاجی‌بگلو گفت: یکی از نکات حائز اهمیت در این بودجه، کاهش منابع ناشی از تصویب طرح‌های بالادستی است؛ ضمن اینکه بخشی از بدهی‌های بانکی شهرداری نیز در سال آینده سررسید می‌شود.

پیش‌تر طرح انتشار حقوق و مزایای مدیران شهرداری‌های کرمان، یزد، سبزوار، بروجرد و جغتای و استانداری هرمزگان نیز به تصویب رسیده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
لطفا از شهرداران کلیه مناطق تهران سوال کنید وقتی کارمند اصلا ساعات موظف خودش را در اداره حضور نداره چطوری به آنها هشتاد ساعت و ...در ماه اضافه کاری هم میدند کارمندی که صبح با اثر انگشت حضور را اعلام میکنه بعد میره دنبال کار خودش دوباره ساعت ۱۶ میاد و باز با انگشت مبارک پایان کار و خروجش را اعلام میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
اسم قحطی بود؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
به والله قسم تمام‌ این همه فیش ها دروغ همه ش دست کاری شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
طرح خوبیه. اما بهتر نیست در قالب یک دستورالعمل کلی از طرف سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، برای همه شهرداری های کل کشور صادر بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
طرح تبدیل وضعیت وساماندهی کارکنان شرکتی چیشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
برنامه شهری صفر نه پارکینگ نه پارک نه خیابان نه سرویس بهداشتی نه پیاده رو نه فضای سبز و......یک مشت بی سواد.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
به من بیکار چه من کار ندارم تو از حقوق چند میلیونیت میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
نوشتن حقوق کافی نیست

من کمیته امداد امام شرکتی کار می کردم ، واریزی ها اینطوری بود
حقوق پایه ،اضافه کار، مزایا، بهره وری، روز مرد ، روز زن ، میلاد چهاره ده معصوم، وسایل ورزشی، پتو ، عیدی های متفاوت و .........
البته این حقوق هایی بود که من مطلع بودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
به نظرتون دردی از مردم دوا میکنه؟مخصوصا چندین دهک پائین جامعه؟اگر مردم بدونن که فلانی ها چقدر درآمدشان است چه میشود؟به جز اینکه دردشان تازه تر میشود آیا سفره کم در آمدها پر میشود؟آیا جوان بیکارشان صاحب کار میشود؟آقایون برید فکری به ریشه جامعه کنید که خانه ازبنیان ویران است و خودتان هم خوب میدانید اما حیف که مانند کبک سر در زیر برف دارید و فلاکت جامعه به نفع شماهاست پس اسبهایتان را بتازانید تا زمانی که آقایمان امام زمان ظهور کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
اونی که اعلام میکنند دروغ محض است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۷ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام از شهرداری مشهد سوال کنید که چرا عیدی اخر سال رو به کارگران فضایی سبز نمیدن مگر از شهرداری نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
شهردار تهران که ادعای سلامت و شفافیت و انقلابی و جهادی بودن داره هنوز شفاف نیست و اصلا نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
با فاش حقوق اونا ، چی به مردم میرسه آخه ؟! گرسنه سیر میکنه؟ نون شب زن و بچه میشه ؟! دنبال چی هستن آخه شما ؟! اسم خودتونو گذاشتید شیعه امیرالمومنین؟! والا اگه سیره علی علیه السلام این بوده باشه .. مسوولین کیارو گول میزنید ؟ مردمو مظلوم گیر آوردین بخدا ... ب خودتون بیاین لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
ای کاش نحوه ورود و استخدام هم برای همه ارگان ها و هم کارمندان در سامانه ها بارگذاری و شفاف سازی میشد تا بفهمیم که چطور شد که مهندس فلان اداره شدند؟ هنر و توانمندی و استعداد یا فامیل بازی؟ حداقل اونایی که به گوشه خانه ها شون رانده شدند و اونایی که با نهایت بی استعدادی مهندس فلان ارگان نامیده میشن یهچیزای یاداوری بشه
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۲:۲۵ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
چرا از مجموع دریافتی و کارت های رفاهی و پرداخت های ویژه برخی از ادارت دولتی مانند شرکت نفت وگاز و ... درسامانه حقوق فقط احکام را با هماهنگی غیر مستقیم وزیر ثبت نموده اند و سایر دریافتی ها که چند برابر مبلغ حکم هست را ثبت نکرده اند!!!