خطیب موقت نماز جمعه تبریز گفت: اگر قوی نباشیم و در برابر ظلم مقاومت نکنیم دشمنان مستکبر ما را می‌شکنند.

 حجت الاسلام مهدی عالی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه تبریز به اتفاقات اوکراین و درس بزرگی که باید از این اتفاقات گرفت اشاره  کرد و گفت: طبق رهنمود رهبر معظم انقلاب باید قوی باشیم، زیرا اگر قوی نباشیم شکست می‌خوریم.

وی به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر جاسوسی و آموزشی صهیونیست‌ها در اربیل عراق اشاره کرد.

درود و آفرین بر دلاورمردان سپاه؛ امنیت ما خط قرمز ماست و در این خصوص با کسی شوخی نداریم.

 به فرمایش رهبر معظم انقلاب دوران بزن در رو تمام شده است.

دشمن اگر یکی بزند ۱۰ تا می‌خورد که این حرف را بار‌ها در عمل هم نشان دادیم و ابهت آمریکا را شکستیم.

 اگر مراکز جاسوسی در اطراف کشورمان جمع آوری نشود خودمان آن‌ها را پاکسازی می‌کنیم؛ در موضوع اخیر موشکباران مقرر جاسوسی در اربیل هم از خیلی قبل هشدار و تذکر‌ها داده شده بود.

 مسئولان جمهوری اسلامی ایران بار‌ها به دولت عراق و اقلیم کردستان هشدار داده بودند، ولی آن‌ها به این تذکر توجهی نکردند و در نهایت خودمان برای جمع‌آوری این مقرر دست به کار شدیم.

دشمن وقتی از خاورمیانه جدید حرف می‌زند و آن را مطرح می‌کند منظورش تجزیه عراق و سوریه است که کور خوانده است.

وی به اعدام دسته جمعی روز‌های اخیر در عربستان سعودی که ۸۱ نفر را یکجا با شمشیر سر بریدند اشاره کرد و گفت:۴۱ نفر از آن‌ها شیعه بودند و زیر سی سال سن داشتند.

 دنیا در برابر این اعدام‌ها سکوت کرد توییت‌های برخی از سلبریتی‌های حقیر داخلی را نگاه کنید که برای اوکراین چه توییت‌ها و اظهار نظر‌هایی می‌کنند، اما در برابر این جنایت بشری سکوت کرده اند و لال شده اند.

قرآن برای آینده بشریت و آینده حاکمیت زمین، وعده روشن و حتمی الهی داده است و با ظهور حجت بن الحسن (عج) جهان ما جامعه توحیدی خواهد بود و آثار شرک از بین خواهد رفت.

 ما در زمان غیبت قرار داریم و وظایفی بر عهده‌مان است.

انتظار، صبر و شکیبایی در این دوران طولانی غیبت یک عبادت است.

در آستانه عید گروه‌های جهادی با کمک‌های مومنانه باعث خوشحالی نیازمندان شدند که این کار ارزش بالایی در نزد پروردگار دارد.

 انفاق کردن دستور خداوند متعال است و کسانی که انقاق می‌کنند و موجب شادی نیازمندان می‌شوند هم در این دنیا و هم در آخرت در نزد خدای تعالی اجر بزرگی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.