هوای فهرج در وضعیت خطرناک قرار دارد

طوفان شن هوای فهرج را در وضعیت خطرناک قرار داده است که این امر باعث ایجاد مشکلات تنفسی برای ۵ نفر از شهروندان شده است.

حسین سعید نیا سرپرست فرمانداری فهرج گفت:  طوفان شن که از ساعت ۲۰ امشب آغاز شده است باعث کاهش شعاع دید و ایجاد مشکلاتی برای مردم شهرستان فهرج شده است.

او می گوید: بر اساس اعلام دستگاه پایش هوای محیط زیست، شاخص کیفی هوای فهرج به ۵۰۰ رسیده و در وضعیت خطرناک قرار دارد.

سرپرست فرمانداری فهرج در ادامه گفت: عبور و مرور در محور‌های مواصلاتی این شهرستان با کندی روبرو است و افزایش غلظت ریزگرد‌ها شهروندان را با مشکلاتی روبرو کرده است.

او از شهروندان خواست تا فروکش کردن طوفان از عبور و مرور غیر ضروری در سطح شهرستان خودداری کنند.

همچنین حمید وحید زاده رئیس میراث فرهنگی شهرستان فهرج و دبیر ستاد استقبال نوروزی گفت: طوفان امشب افزون بر ۲ میلیارد تومان خسارت به ستاد استقبال از مهمانان نوروزی وارد کرده است.

همچنین نیرو‌های اورژانس و امدادی فهرج از ایجاد مشکل تنفسی برای ۵ شهروند فهرجی خبر دادند که ۲ نفر از آنان توسط اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

امیر آزاد بخشدار بخش نگین کویر فهرج نیز گفت: شدت طوفان در این بخش نیز بسیار سهمگین بوده است به طوری که زندگی شهروندان را با مشکلاتی جدی روبرو کرده و شعاع دید بسیار کاهش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
۱۱۵۰ بسته غذایی بین نیازمندان فهرج خوبه(چه جالب این بسته شامل چی میشه به دست یه نفر کامل میرسه به یه گروه دوقلمش میرسه چقدر خوشحال میشن یه گروه هم سال تا ماه از همچین چیزی خبر ندارن )خوبه ۱۱۵۰ بسته غذایی شبی عیدی چند نفرو خوشحال کردین
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی
۲۰:۵۷ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
با سلام من بچه فهرج هستم به قران داره دروغ میگه ما در اینجا 360 روز سال رو با گرد و خاک سپری میکینیم .و به گرد و خاک عادت کردیم ...اون دو میلیاردی هم که میگه دروغه ... اگر فهرج تشریف بیارید اسمش شهره ولی خدائیش از یه روستا هم بیشتر جمعیت و امکانات نداره ..
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۹:۲۱ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
به هر حال باید به روشی از توی اون جیبشون پر بشه دست یالا میگیرن تا پول بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
دو میلیارد تومن؟ چهارتا کیوسک؟!!!
آخرین اخبار