مردم چهارمحال و بختیاری در آستانه قرن جدید با برپایی برنامه‌های متخلف بهار معنویت را جشن گرفتند.

آقای انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه نیمه شعبان تعدادی از مشتاقان و دلدادگان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) از صبح امروز با در دست گرفتن پرچم‌ها و پخش مولودی و دعای فرج، از مقابل مصلای امام خمینی (ره) حرکت خود را در قالب کاروان خودرویی منتظران ظهور آغاز کردند.

در مسیر عبور این کاروان خودرویی از خیابان‌های اصلی شهر، جمعی از مردم با پخش شیرینی و توزیع نذورات در بسته‌بندی‌های بهداشتی، سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) را جشن گرفتند.


بیشتر بخوانید


نشست‌های تخصصی مهدویت با حضور تعدادی از علما و کارشناسان حوزه مهدویت، پویش هشتگ‌گذاری مذهبی، پویش ختم قرآن کریم به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج)، پویش هر خانه یک پرچم مهدوی و پویش سرود‌های خیابانی از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت نیمه شعبان در استان در حال اجراست.

جمعی از شاعران آیینی چهارمحال و بختیاری نیز در شب میلاد پر نور مهدی موعود (عج) برنامه شعرخوانی را با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد برپا می‌کنند.

احیای شب میلاد امام زمان (عج) با حضور خانواده‌ها، قرائت دعای پر فیض ندبه در مساجد، بقاع متبرکه و گلزار شهدا و استغاثه به امام عصر پیش از خطبه‌های نماز جمعه نیز به این مناسبت برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار