کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده ۲ تا ۴ درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.

محمد رضا رفیعی گفت: جو به نسبت پایدار از امروز تا روز دوشنبه هفته آینده در استان اصفهان حاکم است.

وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان به‌صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد به نسبت شدید و در مناطق شرق استان گاهی وزش باد شدید و احتمال گردوخاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته او سرعت وزش باد برای ساعات بعداز ظهر بیشتر خواهد بود به طوری که با استقرار جو به نسبت پایدار از امروز به‌تدریج از شدت غلظت گرد و خاک و آلاینده‌ها در استان کاسته خواهد شد.

دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۱۶ درجه سانتیگراد و در سردترین ساعات به پنج درجه سانتی‌گراد رسید.

رفیعی گفت: خوروبیابانک با دمای ۲۹ و بویین میاندشت با دمای منفی ۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

دمای صبح امروز شهر اصفهان هم ۷ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته پنج درجه گرم‌تر شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان می‌گوید بیشترین بارندگی استان در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های دهاقان، سمیرم و شهرضا گزارش شد.

او برای کلانشهر اصفهان در روز جمعه (فردا)، هوای صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد به نسبت شدید و برای روز شنبه، هوای صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش بینی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.