معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : ۸۰ درصد ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی کرمانشاه توسط مسافرانی که قصد دارند در ایام نوروز به این استان سفر کنند، رزرو شده است.

منوچهر فخری گفت : استان کرمانشاه همواره با داشتن آثار باستانی، منابع گردشگری، صنایع دستی متنوع، آب و هوای خوب و مطبوع و مردمانی خونگرم و مهمان‌نواز، یکی از مقاصد گردشگری بوده است.

به گفته معاون عمرانی استاندار کرمانشاه طبق آماری که چند روز پیش از هتل‌ها و مراکز اقامتی اخذ شده، تقریبا بیش از ۸۰ درصد ظرفیت این مراکز رزرو شده که نشان از موج عظیم مسافرت‌ها به استان دارد.

همه ۲۳ دستگاه اجرایی دخیل در ستاد سفر نوروزی پای کار هستند، چندین جلسه در این رابطه برگزار شده و ۱۰ کمیته تشکیل شده که هر کدام دستورالعمل‌های طبق وظایف خود برعهده دارند.

امسال در مقایسه با پارسال مقداری از محدودیت‌ها به واسطه واکسیناسیون انجام شده کمتر شده، البته تابع دستورالعمل ستاد ملی کرونا هستیم و هر دستوری ابلاغ شود، باید رعایت شود.

اورامانات ثبت جهانی شده است سرپل‌ذهاب و قصرشیرین یادگاری‌های زیادی از جنگ دارند که مردم مشتاق به دیدن آن هستند، کنگاور، سنقر، هرسین، صحنه، بیستون، دینور و... هر کدام زیبایی خاص خود را در پذیرش مهمان نوروزی دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.