مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه گفت : ۴۳۱ نفر در اثر حوادث جاده‌ای طی امسال در کرمانشاه جان باختند.

سلیم خانی گفت : آمار متوفیان در یازده ماهه سال گذشته ناشی از تصادفات جاده‌ای در استان کرمانشاه ۴۱۷ نفر و تعداد مجروحین هفت هزار و ۵۰۳ نفر بوده است.

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه آمار تصادفات جاده‌ای در استان کرمانشاه با توجه به هشدار‌های داده شده طی امسال افزایش داشته و ۴۳۱ نفر فوت ناشی از تصادفات گزارش شده که ۱۰۵ نفر زن و ۳۲۶ نفر مرد بوده است.

از مجموعه فوتی‌ها در آمار یازده ماهه ۹۹ تعداد ۹۳ نفر مربوط به تصادفات درون شهری، ۴۷۴ نفر برون شهری، ۶ نفر جاده روستایی، یک مورد خارج از حریم و مابقی مربوط به سایر موارد است که در مجموع ۳۷۳ نفر را شامل می‌شود.

 جان باختگان در حوادث جاده‌ای در یازده ماهه امسال افزایش داشته آمار مجروحین در استان کرمانشاه در امسال با افزایش یک‌هزار و ۲۴ نفری نسبت به مدت زمان مشابه در پارسال به هشت هزار و ۵۲۷ نفر رسیده که از این تعداد ۲ هزار و ۷۴۶ نفر زن و پنج هزار و ۷۸۱ نفر مرد ثبت شده است.

آمار فوتی‌های تصادفات جاده‌ای برون شهری روند افزایش داشته است، رعایت نکردن نکات ایمنی هنگام رانندگی و سرعت بالا در افزایش تصادفات و جان باختگان حادثه جاده‌ای تأثیر گذار بوده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.