رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: به مناسبت نیمه شعبان، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۷ امروز در کرمان اجرا می‌شود.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت ضمن تبریک ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) گفت: همزمان با برپایی جشن‌های نیمه شعبان، پلیس راهور استان کرمان برای برپایی هر چه بهتر مراسم عید نیمه شعبان و روان‌سازی ترافیک، طرح ترافیکی را اجرا خواهد کرد.

او می گوید: در این رابطه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۷ پنجشنبه ۲۶ اسفند در سطح معابر و مسیر‌های پرتردد به صورت مقطعی و با توجه به شرایط ترافیکی اعمال خواهد شد که مهم ترین آن‌ها انسداد مسیر‌های منتهی به محور هفت باغ، انسداد مسیر جنوب به شمال خیابان شفا و انسداد مسیر جنوب به شمال خیابان هزار و یک شب و همچنین انسداد مسیر انتهای بلوار حمزه (دوربرگردان) و در صورت نیاز از ورودی این بلوار خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان کرمان  انسداد مسیر‌های منتهی به میدان کوثر را نیز دیگر طرح ترافیکی امروز ذکر  کرد و گفت: در این روز پر تردد استفاده شهروندان از وسایط حمل و نقل عمومی به جای وسایل شخصی و تک سرنشین مورد تاکید است. 

او می گوید: به منظور افزایش ایمنی ترافیکی از هم اکنون طرح برخورد با تخلفات رانندگان هنجارشکن، همچون: آلودگی صوتی، تخلفات پلاک مخدوشی، شیشه دودی و دیگر موارد هم برابر مقررات جاری در دستور کار پلیس راهور خواهد بود که در این رابطه از عموم شهروندان می‌خواهیم همکاری لازم را با خادمان نظم و امنیت ترافیکی داشته باشند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.