فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری فردی که با ترفند دریافت بیعانه برای رهن منزل مسکونی ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی گفت: پس ازشکایت تعدادی از شهروندان مبنی براینکه یک مشاور املاک مبالغی به عنوان بیعانه برای رهن منزل مسکونی را از آنها دریافت و متواری شده است، موضوع در دستورکار ماموران پليس امنيت عمومي این فرماندهی قرار گرفت.

او می گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کاشان با انجام اقداماتی تخصصی موفق شدند مخفی گاه این فرد را که در یک باغ اطراف شهر کاشان بود شناسایی و او را دستگیر کنند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، متهم در بازجوئی های تخصصی پلیس به ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از ۱۵ شهروند با ترفند دریافت بیعانه برای رهن منزل مسکونی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: این متهم به مراجع قضائی تحویل داده شد و مبالغ کلاهبرداری شده نیز پس از اقدامات قانونی به مالباختگان تحویل می شود.

سرهنگ حسین بساطی گفت: بارها پلیس در رسانه های گروهی اعلام کرده که فریب اینگونه کلاهبرداران را نخورند اما باز هم متاسفانه شاهد هستیم عده ای قبل از دریافت خدمات اقدام به واریز وجه به حساب کلاهبرداران می کنند.

برچسب ها: بازداشت ، کلاهبرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.