فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری کلاهبردار میلیاردی متواری با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ستاد حسین بساطی، گفت: با مراجعه شماری از شهروندان، پیگیری موضوع کلاهبرداری و متواری شدن افرادی در قالب مشاور املاک با دریافت مبالغی به عنوان بیعانه در قبال اجاره و رهن دادن منازل مسکونی از شهروندان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی، علمی و پلیسی، موفق شدند متهم را در این خصوص شناسایی و در یک اقدام ضربتی داخل مخفیگاهش، در باغی در حوالی شهر کاشان، دستگیر کنند.

به گفته او، متهم در بازجویی‌های فنی انجام شده به ۱۵ فقره کلاهبرداری از شهروندان به مبلغ ۲ میلیارد تومان در شهر کاشان اعتراف و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

این مقام انتظامی گفت: شهروندان هنگام اجاره یا رهن منازل قبل از انعقاد قرارداد رسمی و تحویل کلید و منزل به صورت کامل، از پرداخت هر گونه وجه به عنوان پیش پرداخت یا بیعانه خودداری و از مشاورین املاک رسمی استفاده کنند تا در دام کلاهبردارن گرفتار نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.