معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: باتوجه به فرا رسدن ولادت صاحب الزمان (عج) این اداره برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را در سراسر استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام احسان  فردآقایی گفت:  در راس همه برنامه‌ها به عدد سن حضرت امام زمان یکهزار و ۱۸۷ نشست تخصصی مهدوی در مساجد، مراکز فرهنگی و توسط مجموعه‌های مردمی برگزار خواهد شد.

به گفته او نشست‌ها با حضور اساتید خبره در حوزه مهدویت پژوهی و مهدویت شناسی با رویکرد پاسخگویی به شبهات و درخصوص مبانی و آموزه‌های دین اسلام در حوزه مهدویت و وجود امام عصر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می‌گوید: باتوجه به تعطیلی نسبی دعا ندبه در سراسر خوزستان ناشی از بیماری کرونا و در جهت احیا، توجه و اهتمام بیشتر به این دعا،   دعای ندبه در ۳۱۳ نقطه از مناطق شهری و روستایی بصورت  مشترک و همزمان در روز جمعه  انجام می‌شود.

این مقام مسئول اعزام مبلغ به مناطق مختلف با موضوع مهدویت، برپایی مواکب و ایستگاه‌های صلواتی، ایجاد کاروان‌های شادی در سراسر خوزستان در جهت نشاط افزایی، برگزاری پویش کشوری من هوادار توهستم «یا همه با مهدی هستیم»، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی در فضای مجازی، برگزاری محافل قرائت قرآن به نیت امام عصر (عج) و احیای شب نیمه شعبان را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که قرار است روز پانزدهم شعبان اجرا شوند.

حجت الاسلام فردآقایی گفت: با همکاری ظرفیت‌های مردمی، گروه‌های جهادی آیین نصب پرچم بر در منازل توسط مردم و علاقمندان جهت شهرآرایی  نیز برگزار می‌شود.

این برنامه‌ها از ۱۲ شعبان آغاز شده و تا ۱۶ شعبان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.