رئیس دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس از خریداری خوابگاه دانشجویی این دانشکده خبر داد.

دشتی به خریداری خوابگاه دانشجویی دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس اشاره کرد و گفت: این خوابگاه که با اعتبار بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال خریداری شده، در مرکز شهر قرار دارد و به دانشکده، بیمارستان و سلف سرویس نزدیک است.

او گفت: دانشجویان از ابتدای فروردین با یک سوم هزینه قبلی می‌توانند از این خوابگاه استفاده کنند و دانشجویان نیز از این مکان راضی هستند.

دشتی گفت: پیشنهاد خرید این ساختمان که ظرفیت ۲۰۰ نفر را دارد و تجهیزات آن کامل است، خرداد ماه به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ارائه شد و به تصویب هیأت امنا رسید.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس به تفاهم‌نامه سه‌جانبه برای تأمین اعتبار خوابگاه اشاره کرد و گفت: طبق این تفاهم‌نامه قرار شد مقداری از اعتبار آن توسط صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت و مقداری توسط دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مابقی از سوی خیرین شهرستان تأمین شود.

او گفت: با پیگیری‌های مسئولان این برنامه محقق شد و مبایعه‌نامه آن به امضا رسید.

دشتی گفت: مالک ساختمان نهایت همکاری را با ما داشت و امیدواریم خیرین دیگر هم پای کار بیایند تا بتوانیم سهم شهرستان فردوس را از این ۱۱۰ میلیارد ریال تأمین کنیم.

دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس از دانشکده‌های اقماری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بوده که ارتقای آن از مطالبات این شهرستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.