مراسم چهلمین روز شهادت سرهنگ دوم شهید علی اکبر رنجبر با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی، مردم شهیدپرور و خانواده گرانقدر این شهید والامقام در شیراز برگزار شد.

مراسم چهلمین روز شهادت سرهنگ دوم شهید علی اکبر رنجبر با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی، مردم شهیدپرور و خانواده گرانقدر این شهید والامقام در شیراز برگزار شد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، گفت: در احادیث ما از سلامت و امنیت به عنوان دو نعمتی نام برده شده است که تا وقتی انسان آن‌ها را دارد قدرشان را نمی‌داند و به محض اینکه خللی در این دو نعمت به وجود بیاید، قدر آن‌ها را بهتر و بیشتر خواهد دانست.

او گفت: امنیت یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند در جامعه است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امنیت خوب و مطلوبی برقرار است و ما باید کسانی که این امنیت را به وجود می‌آورند بشناسیم و از آن‌ها قدردانی کنیم.

دژکام گفت: امروز مجموعه کارکنان انتظامی که در رأس مسئولیت ایجاد امنیت جامعه قرار دارند و برای حفظ و حراست از آرامش مردم تلاش می‌کنند، باید مورد قدردانی قرار گیرند.

به گفته او، امنیت نعمت بزرگی است که از آن غافل هستیم و امروز باید ابعاد مختلف امنیت برای مردم تبیین و شناسانده شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس به ضرورت وجود امنیت اخلاقی در جامعه اشاره و گفت: با وجود اینکه دشمنان به صورت ویژه در این موضوع ورود کرده‌اند، ولی مجموعه انتظامی در راستای تأمین امنیت اخلاقی تلاش‌ها و اقدامات گسترده‌ای انجام می‌دهد که جای تقدیر و تشکر دارد.

دژکام گفت: بر روح بلند شهید والامقام "علی اکبر رنجبر" درود می‌فرستیم و از خداوند متعال برای آن عزیز علو درجات و محشور شدن با اولیا الهی و برای خانواده معظم این شهید بزرگوار صبر جمیل خواهان و خواستارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
چهل روز از شهادت شهید رنجبر گذاشت اما قاطلش همچنان زندست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
۴۰ روز از شهادت سرهنگ دوم پاسدار شهید رنجبر گذاشت اما قاطلش همچنان زندهست
آخرین اخبار