استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی باید تمام موانع واحد‌های تولیدی استان را بردارند، گفت : سال آینده در استان کرمانشاه واحد تولیدی کم‌کار و تعطیل نباید وجود داشته باشد و همه آن‌ها باید تعیین تکلیف شوند.

بهمن امیری‌مقدم گفت : برای استان کرمانشاه به عنوان استانی کم برخوردار وجود واحد تولیدی کم‌کار و تعطیل هیچ گونه توجیهی وجود ندارد و قابل قبول هم نیست.

به گفته استاندار کرمانشاه دریافت تسهیلات در قالب واحد‌های تولیدی و هزینه کردن آن در زمینه‌های دیگر و حتی در خارج از استان ظلم و خیانتی بزرگ است گزارشاتی از این دست دریافت کردیم و کسانی که این تسهیلات را در مسیری غیر از تولید و اشتغال استان هزینه کنند باید این بودجه‌ها را به استان برگردانند.

خواستار مشوق‌های بیشتری برای واحد‌های تولیدی فعال و رفع موانع آن‌ها هستیم در برنامه ریزی اشتغال سال آینده سهم هر دستگاهی باید مشخص باشد و شغلی را بپذیریم که تحت پوشش بیمه قرار داشته باشد در حالی که امروز ۶۹ درصد مشاغل ما غیررسمی است.

دستگاه‌های خدمات‌رسان (پالایشگاه نفت، گاز و برق) ملزم به اجرای بخشنامه‌های مرکز نیستند، هر بخشنامه‌ای که برای واحد‌های تولیدی مشکلی ایجاد کند قبل از اجرا بایستی با استانداری هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد تا در صورت لزوم با وزیر مربوطه و رییس‌جمهوری جهت بخشودگی آن‌ها مذاکرات لازم انجام شود.

متاسفانه این تخلفات در جای جای استان مشاهده می‌شود و اداره شهر با این شیوه امکان پذیر نیست و قبلا هم تاکید کردیم که ماده ۱۰۰ نباید محل درآمد شهرداری باشد و اصول ساختمان سازی باید به نحوی باشد تا مردم کمترین تخلف را داشته باشند.

هماهنگی و تعامل بین واحد‌های تولیدی و صنعتی یکی از مشکلاتی است که سال آینده باید برطرف شود اگر بر اساس بیانات مقام معظم رهبری در همه حوزه‌ها کار را به صورت جهادی و اعتقادی انجام می‌دادیم امروز وضعمان خیلی بهتر بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.