مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود ۷۷۰ میلیارد ریال برای فعالیت‌های عمرانی مددجویان استان پرداخت شد.

قباد مبشری گفت: با توجه به اینکه اقشار کم درآمد و نیازمندان جامعه برای تامین مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند یکی از سر فصل‌های کاری کمیته امداد برای تامین مسکن مددجویان این نهاد حمایتی اختصاص داده شد.

او می گوید: تأمین مسکن مددجویان یکی از مهمترین دغدغه‌های کمیته امداد است که این نهاد در کنار سایر خدمات خود به منظور تأمین حداقل مایحتاج و نیاز‌های ضروری نیازمندان مورد حمایت، در امر تأمین مسکن آن‌ها فعالیت و خدمات قابل‌توجهی ارائه کرده  است.

مبشری با بیان اینکه ارائه خدمات عمرانی در قالب خرید، ساخت، بهسازی و مقاوم‌سازی و تعمیرات مسکن مددجویی یکی از برنامه‌های در دستور کار این نهاد است، گفت: در یازده ماهه امسال حدود ۷۷۰ میلیارد ریال در خصوص ارائه خدمات عمرانی از جمله ساخت مسکن برای مددجویان این نهاد هزینه شده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان، با بیان اینکه امسال در مجموع هزار ۶۱۰ مورد عملیات عمرانی برای مددجویان استان انجام‌ شده است و با کمک نهاد‌های مختلف، سپاه پاسداران، بنیاد مسکن، خیران و نیکوکاران، ۷۷۹ مورد احداث و خرید مسکن مددجویی و ۸۳۱ مورد تعمیرات، انشعابات لوله کشی گاز و احداث سرویس بهداشتی و حمام از جمله اقدامات حوزه مسکن کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است.

او خواستار مشارکت همگان در خصوص ساخت سرپناه برای مددجویان و نیازمندان شد و می گوید: به منظور تأمین سرپناهی امن و مقاوم برای مددجویان، نیازمند یاری خیران و نیکوکاران هستیم و انتظار داریم کسانی که می‌توانند ما را در امر ساخت و خرید مسکن برای مددجویان تحت حمایت یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.