نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ماموران انتظامی در اجرای ماموریت‌ها، ضمن رعایت کرامت شهروندان، در تعامل با مردم سعه صدر داشته باشند و همواره کسب رضایتمندی جامعه مدنظرشان باشد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز سه‌شنبه در دیدار با فرمانده، معاون و مسوول عقیدتی سیاسی انتظامی استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه نیروی انتظامی در استان گفت: خوشبختانه احساس امنیت در سطح شهر و فضای فرهنگی و روحیه خدمتگزاری به مردم در نیروی انتظامی کردستان حاکم است.

او گفت: طبق مشاهدات عینی بنده در بازدید‌هایی که از خیابان‌های سطح شهر دارم، احساس امنیت بین مردم و یک فضای فرهنگی و روحیه خدمتگزاری به مردم در نیروی انتظامی کردستان برقرار است که امیدواریم ضمن حفظ این جایگاه، همواره در عرصه تامین نظم و امنیت عمومی خوش بدرخشید و موفق و سربلند باشید.

نماینده، ولی فقیه در کردستان کارکنان نیروی انتظامی استان را نیرو‌های بسیار خوب، با اخلاق، نجیب، زحمتکش و کم‌توقع توصیف کرد و گفت: این مجموعه با مدیریت خوب و شخصیت فرهنگی سردار آزادی در قالب یک تیم منسجم شبانه‌روزی در راستای نظم و امنیت عمومی تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با پیشنهاد اینکه نماز سه وقت و نماز جماعت در حسینیه انتظامی برگزار شود، گفت: می‌توان از این ظرفیت به عنوان پایگاهی برای ترویج دین اسلام و نهادینه کردن ارزش‌ها در سطح جامعه استفاده کرد.

او حضور طلاب در کلانتری‌های سطح استان را اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر خواند و گفت: البته باید هزمان با اجرای فعالیت‌ها، مهارت، علم و اخلاق طلبه‌ها نیز ارتقا یابد و آموزه‌های دین و فرهنگ صلح و سازش با اخلاق عملی به مراجعان و کسانی که پرونده دارند، منتقل شود.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی کردستان نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در نیروی انتظامی استان پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.