استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جوانان می‌توانند با روحیه جهادی، منشا تحولی بزرگ در جریان پیشرفت و تعالی کشور شوند.

آقای حیدری در نشست ساماندهی امور جوانان و آیین تجلیل از جوانان برتر سال ۱۴۰۰ چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس انسان‌های بزرگی ظهور کردند و این عرصه به دانشگاه انسان‌سازی تبدیل شد، گفت: در حال حاضر جوانان در اجرای مفاد گام دوم انقلاب میدان‌دار هستند و می‌توانند با روحیه جهادی، منشا تحولی بزرگ در جریان پیشرفت و تعالی کشور شوند.

برای انتخاب مدیران استانی ملاک جوان‌گرایی و همچنین روحیه جهادی، حضور فعال در میدان و حرکت مبتنی بر علم در اولویت قرار گرفت.

هم اکنون عمده انتصابات جدید از میان افراد جوان متولد دهه ۶۰ انجام شده است.

فاصله سنی مدیران جدید با مدیران پیشین به طور میانگین ۱۰ تا ۱۵ سال برآورد می‌شود که از جمله مدیران جوان استان می‌توان به مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان تامین اجتماعی، بهزیستی، حوزه هنری، تعاون و کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد.


بیشتر بخوانید


جوانان حاضر در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس توانستند با رهبری امام راحل، تهدیدات پیش آمده را به فرصت تبدیل کنند.

حضور در شهرستان‌ها به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی، بازدید سرزده از ادارات به منظور بررسی نحوه تکریم ارباب رجوع و انعکاس مشکلات و مسائل اساسی استان در نشست با رییس جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی، وزرا و معاونان رییس جمهور در بخش‌های مختلف از جمله اقداماتی است که در این مدت برای پیگیری امور استانی انجام شده است.

تحقق توسعه تمامی بخش‌های کشاورزی، صنعتی، فرهنگی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با تعریف سه گام اصلی در کمترین زمان طرحی است که مجموعه مدیریتی استان آن را در راس قرار داده است.

گام نخست از این طرح جهشی، کاهش نرخ بیکاری و نزدیک کردن آن به نرخ متوسط کشوری است.

در این راه، شناسایی ظرفیت‌ها، اتخاذ راهکار‌ها و عبور از مسیر میان‌بر از اهمیت بالایی برخوردار است.

جذب سرمایه‌گذاری‌های خصوصی به عنوان گام سوم طرح توسعه جهشی استان می‌باشد که در این زمینه، جوانان می‌تواند نقش‌آفرینی موثری را برعهده بگیرند و به مجموعه مدیریتی استان کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار