امام جمعه همدان:

نیروی انتظامی در تحقق نظم و امنیت به عنوان مقدمه جامعه سازی تاثیر گذار است

برخورد اخلاق مدارانه همراه با رافت، محبت و مودت پلیس و مردم با مسافران موجب جذب گردشگر و توسعه و رونق این صنعت مهم اقتصادی می‌شود.

 

 

 

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان در آیین آغازین رزمایش نوروزی پلیس استان همدان گفت: به دنبال اقدام‌های خوب صورت گرفته در حوزه کرونا امسال شاهد افزایش سفر‌ها خواهیم بود که امید می‌رود همه مردم به بهترین نحو با مسافران برخورد کنند.

 آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی گفت: برخورد مناسب و حسنه با مسافران، برخورد مهربانانه با مودت و محبت علاوه بر اثر معنوی آثار مادی نظیر تاثیر در افزایش جذب گردشگر دارد چرا که رفتار مناسب و حفظ کرامت مهمان سبب شکل گیری خاطره‌ای شیرین در ذهن گردشگر می‌شود.

او گفت: البته توصیه به برخورد حسنه به معنای تسامح در برابر متخلفان نیست بلکه باید با مخلان نظم و امنیت برخورد و او را امر به معروف کرد هر چند یکی از مصادیق امر به معروف دعوت به قانون و قانون گرایی است چرا که در صورت ملتزم بودن همه افراد به قانون کار‌ها سامان می‌یابد.

آیت الله شعبانی موثقی گفت: جامعه اسلامی بعد از انقلاب حرکت خود را به سمت تمدن بزرگ اسلامی شروع کرده که این تمدن در صورتی محقق می‌شود که امام زمان (عج) ظهور کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: ظهور امام دوازدهم نیازمند شاخص‌ها و زمینه‌هایی است افزود: یکی از مسائل موثر در سوق دادن جامعه به سمت تمدن اسلامی، نظم و امنیت است چرا که جامعه بی نظم و بدون امنیت به طور حتم تحقق جامعه سازی و تمدن اسلامی امری ناممکن است.

او  گفت: نیروی انتظامی در تحقق نظم و امنیت به عنوان مقدمه جامعه سازی تاثیر گذار بوده و در آستانه نوروز امید می‌رود تیم‌های پلیس راه با همکاری سایر نهاد‌ها امنیت مورد انتظار هم استانی و مسافران را فراهم کنند.

آیت الله شعبانی موثقی گفت: نیرو‌های نظامی و امدادی در طول سال به ویژه نوروز با وجود حضور مردم در مسافرت با ایجاد نظم و امنیت در حال خدمت رسانی هستند که این توفیق الهی بزرگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز گفت: طرح نوروزی پلیس راه به منظور ایمن سازی راه‌ها برای تردد مسافران و گردشگران نوروزی از ۲۶ اسفند با شعار «پلیس هوشمند، قانونمداری و نشاط بهاری» آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

سردار سلمان امیری گفت: تیم‌های پلیس از یک ماه پیش برای برقراری امنیت شبانه روزی تلاش کرده تا امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورند.

به گفته او علاوه بر یگان‌های انتظامی و راه و راهور، نهاد‌های مختلفی با پلیس در اجرای طرح‌ها به ویژه طرح زمستانی و نوروزی همکاری دارند و امسال زمستان کم حادثه‌ای را با مشارکت این نهاد‌ها پشت سرگذاشتیم.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال شاهد افزایش مسافرت‌ها خواهیم بود و پیش بینی می‌شود میزان مسافرت‌ها در نوروز ۱۴۰۱ بیش از ۳۰ درصد افزایش یابد.

سردار امیری گفت: خادمان مردم در مجموعه انتظامی با همکاری سایر نهاد‌های امدادی و خدماتی در تلاش هستند تا مسیر ایمن، بی خطر و بدون ترافیک را برای مسافران مهیا کنند.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار