فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: میوه شب عید و کالا‌های اساسی در این شهرستان تامین شده است.

شهرام مهدوی مطلق گفت: میوه شب عید و کالا‌های اساسی شهرستان بویراحمد تامین شده و در انبار‌ها موجود است.

او می گوید: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان بویراحمد در ایام تعطیلات نوروز و حضور مسافران و گردشگران در این ایام در مناطق گردشگری این شهرستان بویژه شهر یاسوج تمهیدات لازم برای تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم از جمله میوه و گوشت و دیگر اقلام اندیشیده شده و این کالا‌ها تامین و ذخیره سازی شده است.

مهدی مطلق از انجام برنامه ریزی‌های لازم برای استقبال از نوروز به ویژه پاکسازی و زیبا سازی وردی‌ها و درون شهری یاسوج خبر داد و گفت: دستگاه‌های خدمات رسان و عضور ستاد سفر آمادگی لازم را برای خدمات رسانی به مردم و گردشگران دارند.

به گفته فرماندار شهرستان بویراحمد،کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان بویراحمد ظرفیت‌های مطلوب و گردشگر پذیری دارد که در کنار فرهنگ مهمان نوازی که مردم دارند شرایط را برای سفر‌های نوروزی به این شهرستان مهیا کرده است.

او رعالیت دستورالعمل‌های بهداشتی را ضروری دانست و گفت: سفر‌های نوروزی در شهرستان بویراحمد تابع دستور‌های ستاد استانی است و اگر مسافران شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند، هیچ خدماتی به آن‌ها داده نخواهد شد و سفر‌ها باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد.

مهدوی مطلق بر تزریق واکسن و تکمیل واکسیناسیون تاکید کرد و می گوید: مسافران حتماً باید دز دوم و سوم واکسن را دریافت کرده باشند و کسانی که واکسن نزده و به استان مسافرت می‌کنند، جریمه می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.