سخنگوی ورزش و جوانان همدان گفت: ۲ بانوی هندبالیست این استان در ترکیب تیم هندبال دختران جوان کشورمان موفق به کسب سهمیه مسابقات جهانی شدند.

علیرضا صفی زاده گفت: آخرین روز از مسابقات هندبال دختران جوان آسیا به میزبانی قزاقستان با برگزاری ۲ بازی پیگیری شد تا تکلیف سکو‌ها و همین طور تیم‌های راه یافته به مسابقات جهانی مشخص شوند.

به گفته او تیم ملی هندبال کشورمان که با یک بازی بیشتر و با ۶ امتیاز در صدر بود، باید منتظر ۲ بازی پایانی می‌ماند تا تکلیفش مشخص شود.

صفی زاده گفت: در دیدار‌های روز گذشته تایلند به مصاف هند رفت و ۴۱ بر ۱۸ شکست خورد و قزاقستان نیز با ازبکستان روبه رو شد و با نتیجه ۲۹ بر ۲۲ به پیروزی رسید.

 سخنگوی ورزش و جوانان همدان گفت: بر این اساس الناز یارمحمد توسکی و مائده شهبازی هر دو از استان همدان در ترکیب تیم ملی کشورمان موفق شدند با قرار گرفتن در جایگاه دوم، سهمیه جهانی ۲۰۲۲ را برای نخستین بار کسب کنند.

او گفت: مسابقات جهانی در اسلوونی برگزار می‌شود.

صفی زاده گفت: مسابقات قهرمانی هندبال آسیا نیز با حضور پنج تیم به صورت دوره‌ای به میزبانی قزاقستان پیگیری شد و ملی پوشان کشورمان در این مسابقات یک باخت مقابل میزبان داشتند و در ادامه در مصاف با هند، تایلند و ازبکستان پیروز شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.