دبیر مسابقات فرهنگی هنری جشنواره فردا چابهار گفت: بیش از یکهزار و ۵۰۰ اثر دانش‌آموزان به دبیرخانه مسابقات فرهنگی و هنری (جشنواره فردا) در چابهار رسیده است.

محسن جهان‌تیغ گفت: با برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری می‌توانیم در کشف استعدادهای دانش‌آموزان گام‌های مثبتی برداریم که در این دوره بیش از یکهزار و ۵۰۰ اثر دربیش از ۳۸ رشته به دبیرخانه تحویل داده شده است.

او گفت:برای کشف استعدادها نیاز به یک خردجمعی است   مربیان و معاونان پرورشی در کنار مدیران و همکاران فرهنگی می‌توانند در کشف این استعدادها ایفای نقش کنند.

دبیر مسابقات فرهنگی هنری جشنواره فردا در چابهار گفت: باوجود اینکه چند سال است کرونا فاصله‌ها را زیاد کرده ولی توانستیم در قالب نرم‌افزار شاد کارهای پرورشی و فرهنگی را به بهترین نحو ممکن به دانش‌آموزان منتقل کنیم ولی نیاز است با توجه به سرعت هجمه‌های فرهنگی دشمن، در بحث آموزش زندگی اسلامی ایرانی به دانش‌آموزان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

ناهید شهرکی مدیر اجرایی مسابقات فرهنگی و هنری دختران نیز گفت :دختران امروز، مادران فردای جامعه ما هستند ونیاز است برای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در کنار دانش‌آموزان باشیم

او گفت: تهیه و ارسال بیش از یکهزار اثر فرهنگی هنری از طرف دانش‌آموزان دختر، خود گویای پویایی این دانش‌آموزان با استعداد بوده و دقت نظر این گروه دانش‌آموز نیاز به همکاری و همیاری خانواده ها است.

عبدالقادرشیخ زاده مدیر اجرایی بخش پسران هم گفت: باتوجه به اینکه در مقطع ابتدایی بیش ۳۰۰ اثر منتخب وارد دبیرخانه شده است و باید بادقت داوری شود و در کنار کسانی که رتبه‌های برتر را کسب نمی‌کنند باید این گروه دانش‌آموزان را در انجمن‌های ۲۲ گانه کانون‌ها عضو کرد و آموزش‌های مورد نیاز را به آنها بدهیم تا استعداهای بالقوه کشف وتبدیل به بالفعل شوند که این امر نیز در گرو همکاری تمامی همکاران و خانواده ها است.

او گفت::بیش از ۵۰۰ اثر از ۴۰ مدرسه پسرانه در بیش از ۲۰ رشته، نوید روزهای روشنی را در حوزه فرهنگی و هنری می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.