مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت:۴۳ برنامه مهم و محوری با ۸۲۰ فعالیت در۳۱ مرکز ثابت، سیار و پستی استان به مناسبت ایام مبارک دهه فجر برگزار می‌شود.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - معصومه هادی  در نشست خبری کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهارداشت: هدف از تشکیل این کمیته افزایش سطح آگاهی کودکان و نوجوانان نسبت به انقلاب اسلامی بوده که ۴۳ سال قبل به وقوع پیوسته و وظیفه داریم این مهم را برای آن‌ها تبیین کرده تا با ذهنی روشن حرکت و هویت خود را بشناسند و سرباز نظام باشند.

او  گفت: متاسفانه فضای مجازی بخصوص در این۲ سال اخیر به دلیل وجود کرونا شرایطی را ایجاد کرده که بچه‌ها در این فضا با یک دنیای بی‌سرو ته روبرو شدند و کانون از همان ابتدا با راه‌اندازی کارگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و فیلم‌های متنوع در زمینه شبهات و مشکلات نوجوانان فعالیت کرده و بخشی از این موضوع را پوشش داده و به صورت ویژه در دهه مبارک فجر نیز برنامه‌های محوری اجرا خواهد کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: در این ایام مهرواره قصه‌گویی بچه‌های انقلاب، قصه‌گویی اعضا و بازنشر در فضای مجازی و قصه من یک انقلابی‌ام که توسط زبان‌آموزان کانون زبان ایران به زبان انگلیسی نیز بازگو می‌شود به دنیا نشان خواهد داد که همچنان بر ارزش‌های شهدا، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب پایبند هستیم.

وی بیان کرد: همچنین برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، جشن محوری من انقلابی‌ام، تقدیر از برگزیدگان کشوری مهرواره فصلی "عکس بهار"، ۳۰ نمایشگاه مجازی از دستاوردهای کانون، وبینار بصیرت‌افزایی ویژه نوجوانان، برگزاری کارگاه‌بازی و سرگرمی، انتشار کلیپ‌های ساخته شده با موضوع شهدا در فضای مجازی، نشست‌های تخصصی انجمن شعر، نمایش و عکاسی، لایو شاهنامه‌خوانی، سینما انقلاب، داوری آثار مهدویت و حضور پرشور در راهپیمایی۲۲ بهمن و غیره با رعایت دستورالعمل‌ها جهت شرکت کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های کانون در ایام دهه فجر است.

هادی با بیان اینکه در این ایام ساختمان جدید کانون زبان ایران و فروشگاه کانون نیز در زاهدان افتتاح می‌شوند گفت: نسل امروز سلایق متفاوتی دارند که باید با نگاه دقیق و موشکافانه بررسی شود تا طعم شیرین پیروزی انقلاب را احساس کنند.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی کارآمد و مهم در جهان است و امروزه در اکثر نقاط دنیا انقلاب‌هایی الگو گرفته از جمهوری اسلامی در حال شکل‌گیری است که این مهم نشان از اقتدار ایران در منطقه و جهان دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار