امام جمعه کرمانشاه بر تسهیل‌گری مسئولان در امر اشتغالزایی در کرمانشاه تاکید کرد.

 آیت الله مصطفی علما گفت: شهادت مظلومانه مأمور انتظامی کرمانشاه یکی از نمونه‌های از خودگذشتگی مأموران انتظامی و تلاش و مجاهدت آن‌ها بوده که برای تأمین امنیت جامعه از جان مایه می‌گذارند.

آقای علما با اشاره به دستگیری عاملان شهادت مأمور انتظامی کرمانشاه در سریع‌ترین زمان ممکن، گفت: این سرعت عمل نشانگر اشراف اطلاعاتی پلیس و برخورد قاطعانه آن‌ها با اشرار و مجرمان است که جای تقدیر دارد.

مجوز‌هایی که برای فعالیت کارگاه‌های تولیدی لازم است باید به سرعت و در سریع‌ترین زمان ممکن صادر شود تا در امر اشتغالزایی وقفه‌ای ایجاد نشود.

در شرایط کنونی تا می‌توانیم باید در زمینه اشتغالزایی تسهیل ایجاد کنیم و مجوز‌های لازم در اسرع وقت صادر شود.

 امروز همه باید برای ایجاد اشتغال و افزایش امیدواری در میان مردم تلاش کنیم و استاندار کرمانشاه با لحاظ قرار دادن این موضوعات تسهیل‌گری لازم را داشته باشد.

 بدون شک فراهم کردن فرصت شغلی برای جوانان و کمک به سرمایه‌گذاران باعث رونق اقتصادی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان کرمانشاه خواهد شد.

به گفته آقای علما، همه وظیفه داریم با جهاد تبیین پاسدار انقلاب و حافظ ارزش‌های والای آن باشیم.

آقای علما گفت: بسیاری اتفاقات تاریخی توسط کتاب قرآن تبیین شده است، اگر این تبیین‌ها نبود یا از حقایق مطلع نمی‌شدیم و یا به شکل وارونه آن را برایمان نقل می‌کردند و باعث می‌شد تا در گمراهی بمانیم.

 امروز همه باید بلندگوی اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و واقعیت‌های انقلاب و دوران پیش و پس از آن را بازگو کنیم تا دشمنان نتوانند تفسیر به رأی کرده و به تحریف واقعیت بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.