حوزه هنری استان کردستان با همکاری و مشارکت جبهه فرهنگی استان مستند"غیر رسمی ۴" دیدار جمعی از طنز پردازان کشور با رهبر انقلاب را در سنندج، سقز و بیجار به نمایش می‌گذارد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: چهارمین قسمت از مستند "غیررسمی" سخنان، حواشی و دغدغه‌های حاضران در دیدار جمعی از طنزپردازان کشور با رهبر انقلاب را به تصویر در آورده است.

امین مرادی گفت: این مستند که توسط سید محمد علی صدری نیا و در موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای تهیه شده است به مدت سه روز به ترتیب در سنندج، سقز و بیجار ویژه اصحاب فرهنگ ورسانه در سینما‌های حوزه هنری اکران می شود.

اومی گوید: یکی از برنامه‌های مستمر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که از سال‌های گذشته برقرار بوده، برگزاری جلسات گوناگون با طیف‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری است.

رییس حوزه هنری کردستان گفت: این جلسات در فضایی متفاوت از دیدار‌های رسمی برگزار شده و رهبر انقلاب پای صحبت‌ها و درد و دل‌های حاضران می‌نشینند که بخشی از این جلسات، از سال ۱۳۹۵ در قالب جلسات «پنج‌شنبه‌ای» برگزار شده است.

مرادی گفت: سه قسمت از این مجموعه مستند با موضوع روایتی از دیدار‌های پنجشنبه‌ای، دیدار راویان دفاع مقدس و دیدار نخبگان علمی و فناوری با رهبر انقلاب از شبکه‌های مختلف صداوسیما پخش می شود.

به گفته او مستند غیر رسمی ۴ ساعت ۱۹:۳۰ روز یکشنبه ۲۲ اسفند در پردیس سینمایی بهمن سنندج، روز دوشنبه ۲۳ اسفند ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۱ پردیس سینمایی مهر سقز و ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۲۴ اسفند در سالن شماره ۱ پردیس سینمایی آزادی بیجار به نمایش گذاشته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.