نمایش خیابانی "فریاد بی صدا" با حمایت حوزه هنری استان کردستان به پنجمین جشنواره سراسری "شرهانی" ایلام راه پیداکرد.

 مسئول واحد نمایش حوزه هنری کردستان گفت: نمایش خیابانی "فریاد بی صدا" به کارگردانی "امیر زارع زاده" به موضوع بمباران شیمیایی حلبچه، سردشت و انفال توسط رژیم بعث عراق پرداخته و در آن سعی شده است تا بخشی از جنایت‌های رژیم بعثی بر علیه کرد‌ها به تصویر درآید.

شهرام میرزایی گفت: در این دوره از جشنواره که از ۲۰ تا ۲۲ اسفند در شهرستان دهلران برگزار می‌ شود از بین ۵۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه بر اساس انتخاب هیئت انتخاب متشکل از سعید خیراللهی، حیدر رضایی و پژمان شاهوردی ۱۱ نمایش از جمله نمایش "فریاد بی صدا" از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به بخش نهایی راه پیدا کردند.

به گفته او مرحله نهایی این جشنواره خیابانی در دو روز ۲۰ و ۲۱ اسفند با داوری محمود رضا رحیمی، حمید رضا نعیمی و مصطفی کولیوند در محل پارک شقایق دهلران برگزارو نمایش "فریاد بی صدا" شنبه ۲۱ اسفند ساعت ۱۷:۳۰ در این محل اجرای خود را به نمایش می‌گذارد.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری کردستان گفت: در این دوره از جشنواره نمایش"انفال شدگان" به کارگردانی"مختار محمدی" از هنرمندان توانمند مریوانی نیز حضور دارد که این اجرا روز جمعه ساعت ۱۸ در مکان در نظر گرفته شده اجراء می‌ شود.

میرزایی گفت: اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان دوشنبه ۲۲ اسفند در دهلران برگزار می‌ شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.