ارسال ۱۷۸ اثر به دومین جشنواره محصولات فرهنگی خه‌لات در کردستان

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان گفت: ۱۷۸ اثر به دومین جشنواره کسب و کار‌ها و محصولات فرهنگی (خه لات) در این استان ارسال شده است.

عبید رستمی گفت: در دومین جشنواره کسب و کار‌ها و محصولات فرهنگی ۱۷۸ اثر در بخش‌های مختلف شامل هدایای فرهنگی عروسک سازی، صنایع دستی چوبی، زیورآلات و هنر‌های تزیینی، آلات و ساز‌های موسیقی، هنر جولایی و فرش دستبافت، صنایع چاپ و بسته بندی به دبیرخانه ارسال شده است.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان گفت: این جشنواره فرصتی است تا تولیدکنندگان، کارآفرینان و هنرمندان آثار خود را به صورت گروهی یا انفرادی در معرض داوری قرار دهند هم چنین،بعد از داوری‌های انجام شده از برگزیدگان این دوره با اعطای لوح سپاس و هدایایی تجلیل می‌شود،

به گفته او در اختتامییه دومین جشنواره کالا‌ها و محصولات فرهنگی (خه لات) استان کردستان نیز از استاد برجسته نقاشی و طراحی، فردین صادق ایوبی قدردانی و تجلیل خواهد شد.

رستمی گفت: با همکاری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور در سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از خانواده مداح و مولودی خوان نامور ایران زمین زنده یاد خلیفه میرزا آغه غوثی هم تجلیل و قدردانی می‌شود.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان گفت: قدردانی از شخصیت‌های فرهنگی و هنری و همچنین نامداران و مشاهیر، سنتی حسنه و از نشانه‌های بالندگی و توسعه یافتگی هر جامعه است بر این اساس این اداره کل به مناسبت‌های گوناگون و به فراخور جایگاه و شخصیت فرهنگی مشاهیر و نامداران و نویسندگان و فعالان فرهنگی و هنری قدردانی می‌کند.

او می گوید: هر ساله به مناسبت ۱۸ اسفند از فعالان و کانون‌های فرهنگی و هنری برگزیده سطح استان تجلیل و قدردانی می‌شود به همین مناسبت علاوه بر شخصیت برجسته دینی و هنری زنده یاد میرزا آغه غوثی، از کانون‌های برگزیده فرهنگی و هنری مساجد سطح استان نیز به صورت ویژه قدردانی و تجلیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.