استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: موقعیت کنونی جمهوری اسلامی و دستاورد‌های آن، مدیون خون پاک و مطهر شهدای گرانقدر است.

آقای حیدری در پیامی، ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان به ویژه خانواده‌های معظم شهدا تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«۲۲ اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام راحل (ره) به‌نام روز بزرگداشت شهید نامگذاری شده است، مسلما این نامگذاری موجب می‌شود تا جایگاه شهدای والامقام بیش‌تر از سایر ایام سال مورد توجه قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید


موقعیت کنونی جمهوری اسلامی و دستاورد‌های آن، مدیون خون پاک و مطهر شهدای گرانقدر است، شهدا با تقدیم خون خود عزت، سربلندی، آزادی و استقلال را به مردم این کشور هدیه دادند، بنابراین حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی است و نباید اجازه دهیم که خون شهیدان پایمال شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم، امنیت و سلامت، فرار رسیدن ۲۲ اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان به ویژه خانواده‌های معزز شهدا تبریک و تهنیت عرض نموده و به محضر همه شهیدان، جانبازان و ایثارگران سرافراز ادای احترام می‌کنم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار