فرماندار خاش گفت: تامین اقلام ضروری اولیه مانند نان، مرغ، میوه، کالاهای اساسی و سوخت مورد نیاز شهروندان و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان از اولویت‌های مهم دولت است.

  صاحب گل صالحی در نشست شورای اداری خاش گفت: هیچ‌گونه ضعف و کمبودی در حوزه تامین معیشت مردم، تنظیم بازار و مقابله با گرانی‌ها و احتکارکنندگان پذیرفته نیست.

او گفت : مقوله‌های سلامت، امنیت و معیشت برای دولت دارای اهمیت بوده بنابراین نگاه مدیران و دست‌اندرکاران باید توجه به این موضوعات باشد تا به دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم پاسخ داده شود.

فرماندار خاش  گفت: در این شهرستان پروژه‌های شاخصی مانند گاز، راه‌آهن، جاده‌های دوبانده و آبرسانی با اعتبارات کلان ملی چند هزار میلیاردی در حال کار بوده بنابراین این موضوعات از توجه ویژه دولت مردمی آیت الله رئیسی به مردم خاش و شهرهای سیستان و بلوچستان حکایت دارد.

او گفت: حفظ کرامت مردم، تلاش برای جذب اعتبارات و مطالبه‌گری، جذب سرمایه‌گذاران با هدف کمک به توسعه همه‌جانبه شهرستان، دیدار با مردم و حضور در جمع آنان، احیا و فعال کردن پروژه‌های نیمه‌تمام، ارتباط گرفتن با مدیران بالادستی، ارتباط داشتن قوی با اصحاب رسانه، نظم و انضباط اداری، پیشگیری از ساخت و سازها و تصرفات اراضی ملی، تشکیل شورای فرهنگی نماز و اهمیت دادن به این فریضه مهم در ادارات، پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی و نقدپذیری، تعامل با نماینده، علما و نخبگان جامعه و ریسک پذیری در کارها باید سرلوحه‌کاری مدیران باشد.

صالحی گفت: زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان از نیازهای اساسی کشور بوده و قطعا بزرگداشت و پاسداشت یاد شهیدان و توجه به فرهنگ ایثار از امور حیاتی محسوب می‌شود و برای پیشبرد کارها باید به منویات رهبر معظم انقلاب توجه کنیم.

او گفت: ساماندهی کشنده‌ای سوخت در محور ورودی خاش به زاهدان و حفظ امنیت اماکن اداری و آموزشی و فراهم کردن زمینه اسکان و سوخت خودروهای مسافران نوروزی و ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و اماکن خدماتی و رفاهی باید از اولویت‌های مهم مسوولان دست‌اندرکار باشد تا خدمات شایسته‌ای به شهروندان و مهمانان ارائه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار