سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: ۶۵ هزار و ۵۸۸ مورد تست کرونا از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون در این شهرستان گرفته شده است.

سید طاهرحسینی تعداد بهبود یافتگان ویروس کرونا در گچساران را ۱۹ هزار و ۴۹۲ تن اعلام کرد و گفت:  ۲۳۶ تن در این شهرستان بر اثر ویروس کرونا  جان باخته اند.

او می گوید: هم اکنون ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های این شهرستان بستری و۷۲ تن در قرنطینه خانگی هستند.

به گفته سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران، از آغاز طرح واکسیناسیون برای مقابله با کرونا تاکنون ۱۹۵ هزار و ۴۷دُز واکسن به گروه های هدف این شهرستان تزریق شده است.

حسینی گفت: شهروندان گچساران در این مدت ۸۴ هزار  و ۳۱۲ تن دُز نخست و ۷۶ هزار و ۷۸۰ تن دُز دوم کرونا را دریافت کرده اند.

او می گوید: تاکنون ۳۳ هزار و ۹۵۵ دُز سوم واکسن کرونا برای گروه های هدف این شهرستان تزریق شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: واکسیناسیون ویروس کرونا در ۱۰ مرکز شهری و روستایی، ۱۲ پایگاه سلامت و ۲۸ خانه بهداشت و پایگاه های تجمیعی در این شهرستان در حال انجام است.

حسینی می گوید: تاکنون  ۱۰ هزارو ۳۱۸ دانش آموز  واکسن کرونا دریافت کرده اند.

او با بیان اینکه واکسینه دانش آموزان گروه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال در این شهرستان هم اکنون در حال انجام است ،گفت: بیش از ۱۰هزارو ۸۷۱ دانش آموز در این گروه سنی باید در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

حسینی می گوید: از این تعداد دانش آموز۱۰ هزار و ۳۱۸ تن در دُز نخست و۹ هزارو و ۴۰۴ تن دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند. 

او گفت: گچساران هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و متاسفانه برخی از شهروندان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

 شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.