رهبر انقلاب با اشاره به تحولات اخیر، بر شناخت جبهه‌بندی‌ها و انتخاب موضع درست و آمادگی برای نقش‌آفرینی در تحولات به سود حق تأکید کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به پنجاه وششمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، با اشاره به تحولات سیاسی و نظامی اخیر، بر شناخت جبهه‌بندی‌ها و انتخاب موضع درست و آمادگی برای نقش‌آفرینی در تحولات به سود جبهه حق تأکید کردند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

دانشجویان عزیز

رویداد‌های سیاسی و نظامی در این روزها، تشکیل‌دهنده‌ی بخشی از همان پیچ تاریخی جهان است که گمان آن رفته بود. نخبگان و زبدگان ملت بزرگ ما در این مرحله، حامل مسئولیت‌های ویژه‌اند. شناخت جبهه‌بندی‌ها و صف‌آرائی‌ها و انتخاب موضع درست، مسئولیت کوته‌مدت، و آمادگی برای نقش‌آفرینی در تحولات به سود جبهه‌ی حق، وظیفه‌ی میان‌مدت آنان است.

شما جوانان عزیز میتوانید در هر دو بخش بدرخشید و امید به انجمن‌هائی را که مزیّن به نام مبارک اسلام است، بارور نمایید.

توفیقات روزافزون شما را از خداوند قدیر و حکیم مسألت می‌کنم.

سیّدعلی خامنه‌ای

۲۰ اسفند ۱۴۰۰»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
ما مردم ایران سالهاست در پیچیم و روز به روز هم بدتر میشه اوضامون... عید هم برامون عزاست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
الان تو عربستان اصلا نمیشه اظهار نظر کرد ۸۰ نفر را اعدام کرده در یک روزخدا میدونه چرا این دیگه از پیچ تاریخ هم رد کرده
Germany
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
امام صادق سلام الله علیه : مَن عَیَّرَ مُؤمِناً بِذَنبٍ لَم یَمُت حَتّى یَرکَبَهُ کسى که مؤمنى را براى گناهى سرزنش کند، نمیرد تا خودش آن گناه را مرتکب شود میزان الحکمة: ح ۱۴۸۵۴ بر اساس این حکمت و بر اساس انچه ایراد بر شاه مظلوم گرفتید و بدتر از انرا انجام دادید شاه مومن بود اری بر اساس حدیث امام عسگری که فرمود مومن زنا مشروب و .... میکند ولی دروغ درغ دروغ نمیگوید (((((((((((بینی و بین الله البته الله خیلیها پول و ثروت و پست و مقام شده ))))))))))) جالب است میزان درغگویی نظام نسبت به رزیم شاه بسیار وحشتناک است
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۰۰:۱۸ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
برداشتت از حدیث امام معصوم ابلهانه و سفیهانه است! شاه مومن بود چون زنا میکرد و مشروب میخورد !!!! واقعا که صفت حمق و بلاهت در تمام وجودت موج میزند!
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۰۰:۳۶ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
دمت گرم حق گفتی
آخرین اخبار