کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت:افزایش ابر و وزش باد شدید، بارش باران و برف در غرب و جنوب استان پدیده غالب در ۵ روز آینده است.

حجت‌الله علی‌عسگریان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار طی پنج روز آینده در استان است و آسمان در این مدت قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد شدید است، بارش باران و برف در غرب و جنوب استان و بارش‌های پراکنده در دیگر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

او وزش باد شدید در مناطق شرقی را همراه با گردوخاک محلی و کاهش دید اعلام کرد وگفت: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان دو تا چهار درجه کاهش می‌یابد.

دمای شهر اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعات به ۲۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسدکه کمینه دمای هوا در صبح فردا نیز به ۱۰ درجه خواهد رسید همچنین گرم‌ترین شهر استان خوروبیابانک با ۳۰ درجه و خنک‌ترین شهر بوئین میاندشت با منفی یک درجه است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان درخصوص میزان بارش‌ها در شبانه‌روز گذشته گفت: ۲.۴ میلی‌متر بارش در شهرستان نطنز، بوئین‌میاندشت ۱.۴ میلی‌متر، چادگان ۱.۳ میلی‌متر، داران ۱.۴ میلی‌متر، دهاقان ۱.۱ میلی‌متر، دهق ۱.۲ میلی‌متر، نطنز ۲.۴ میلی‌متر و درد یگر شهر‌های استان کمتر از یک میلی‌متر بارش ثبت شد.

علی‌عسگریان وزش باد، طوفان لحظه‌ای و کاهش دید را پدیده غالب این هفته در استان اصفهان دانست وگفت: هشدار‌های لازم درباره بارش و وزش باد در استان اعلام شده است که در مناطق شرقی به شکل طوفان لحظه‌ای ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.