فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: مواد منفجره حتی در جیب افراد بر اثر گرما یا اصطکاک ایجاد انفجار و اشتعال می‌کنند و آثار سوختگی ونقص عضو افراد در بسیاری موارد غیرقابل جبران است.

سرهنگ محمدمحمدی نسب گفت: در شب چهارشنبه سوری تعداد زیادی ازکودکان و نوجوانان دچار آسیب‌های جدی و راهی بیمارستان می شوند و یا آثار زشت نارنجک‌های دستی بر در ودیوار شهرستان ما بنشیند وبرخی شادی کنند وبرخی وحشت، لذااین مسائل قابل قبول نمی‌باشد.

به گفته فرمانده انتظامی رامهرمز مواد منفجره ترکیبی، به قدری حساس هستند که حتی در اثر جابجایی، وارد شدن ضربه، رسیدن حرارت اندک و حتی گاهی ارتعاشات صوتی خود به خود فعال شده ومنفجر می‌شوند و انفجارتن‌ها ۲۵۰ گرم مواد محترقه می‌تواند علاوه بر تخریب شدید یک ساختمان منجر به شکستن شیشه‌های ساختمان‌های مجاور شود.

او می گوید: همیشه برافروختن آتش دردست ما بوده، اما اطفای آن در اختیارمان نیست وامکان سرایت آن به منزل و اتومبیل وجود دارد و گا‌ها سیمای دلنشین افراد را غیرقابل تحمل می‌کند.

 تجربه تلخ حوادث سال‌های گذشته درمراسم چهارشنبه پایان سال، همواره موجب دغدغه و نگرانی خانواده‌ها درآستانه ایام نوروز است و برخورد قاطعانه با معدود افرادی که با رفتار‌های غیرقانونی، ناهنجار وپرخطر، ایجاد راه بندان، مزاحمت وپرتاب مواد محترقه و آتش زا نظم وامنیت عمومی شهر‌ها را مختل می‌کنند، مطالبه به حق مردم از متولیان برقراری نظم وامنیت است که پلیس با جدیت برابر قانون با متخلفان برخورد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.