هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال با نایب قهرمانی مس سونگون و سقوط شهروند ساری به لیگ دسته اول برگزار شد.

مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز هفته پایانی خود را سپری می‌کند. ۵ بازی به صورت همزمان و از ساعت ۱۶ برگزار شد و در آخرین مسابقه هم تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که از ۲ هفته قبل قهرمانی خود را قطعی کرده است از ساعت ۱۸ به مصاف چیپس کامل مشهد می‌رود.

در بازی‌های همزمان امروز تیم‌های مس سونگون و کراپ الوند قزوین که برای نایب قهرمانی تلاش می‌کردند به ترتیب مقابل تیم‌های شهروند ساری و سپاهان اصفهان قرار گرفتند که در پایان مسی‌ها با برتری برابر نماینده ساری موفق شدند به مقام نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کنند. همچنین ۲ تیم شهروند ساری و ملی حفاری اهواز هم به دلیل کسب نتایج ضعیف به دسته پایین‌تر سقوط کرده و فصل آینده را باید در لیگ دسته اول بازی کنند.

مس سونگون ۲ - شهروند ساری صفر

تیم فوتسال مس سونگون قهرمان ۴ دوره گذشته مسابقات لیگ برتر امروز برای کسب مقام نایب قهرمانی به مصاف شهروند ساری رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داده و با ۶۰ امتیاز به مقام نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کرد.

کراپ الوند قزوین ۶ - سپاهان اصفهان یک

تیم فوستال کراپ الوند قزوین هم بعد از اینکه محمود خوراکچی را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کرد توانست در مسابقات لیگ عملکرد مناسبی از خود نشان دهد. به طوری که این تیم امروز در آخرین بازی خود در لیگ برتر رو در روی سپاهان اصفهان قرار گرفت و در نهایت موفق شد حریف خود را با نتیجه ۶ بر یک شکست داده و با ۵۹ امتیاز جایگاه سوم جدول را به خود اختصاص داد.

فرش آرای مشهد ۳ - مجتمع فردوس قم صفر

در ۳ مسابقه دیگر امروز که از ساعت ۱۶ آغاز شد، تیم‌های فوتسال فرش آرای مشهد و مجتمع فردوس قم به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده مشهد موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست داده و با ۳۴ امتیاز و ایستادن در رده ششم به کار خود در لیگ برتر پایان دهد.

راگای تهران صفر - سن ایچ ساوه صفر

دیدار تیم‌های فوتسال راگای تهران و سن ایچ ساوه هم با نتیجه بدون گل به پایان رسید. راگا با این تساوی ۲۰ امتیازی شد و در رده یازدهم جدول قرار دارد و سن ایچ ساوه هم با ۵۴ امتیاز در جایگاه پنجم جدول جای گرفته است.


بیشتر بخوانید


فولاد زرند ایرانیان ۳ - مقاومت البرز ۲

تیم‌های فوتسال فولاد زرند ایرانیان و مقاومت البرز دیگر بازی امروز را برگزار کردند که در پایان این مسابقه فولاد زرند توانست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد مقاومت البرز عبور کرده و با ۳۱ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار بگیرد. مقاومت البرز هم با ۵۵ امتیاز و ایستادن در رده چهارم جدول به کار خود در رقابت‌های لیگ برتر پایان داد.

همچنین دیدار تیم‌های فوتسال ملی حفاری اهواز و زندی بتن کلاردشت هم به دلیل حضور پیدا نکردن نماینده مازندران لغو شد. از طرفی تیم ملی حفاری بعد از سال‌ها حضور در لیگ برتر، سال آینده باید در لیگ دسته اول شرکت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار