تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بعد از ۵ سال موفق شد در لیگ برتر به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر دیشب به مصاف زندی بتن کلاردشت رفت و پیروزی در این مسابقه این تیم را در فاصله ۲ هفته مانده به پایان لیگ برتر به مقام قهرمانی رساند.

شاگردان کشاورز در پایان این دیدار موفق شدند با نتیجه ۶ بر ۴ از سد نماینده مازندران عبور کنند و ۶۱ امتیازی شوند.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در ۲ بازی آینده خود باید به ترتیب برابر تیم‌های سن ایچ ساوه و چیپس کامل مشهد قرار بگیرد. با توجه به قهرمانی زود هنگام گیتی پسند ۲ بازی آینده این تیم تشریفاتی است.

در ۴ دوره گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال این مس سونگون بود که موفق شده بود قهرمان لیگ برتر شود، اما مسئولان باشگاه گیتی پسند اصفهان امسال به سراغ محمد کشاورز بازیکن سابق خود رفتند و بعد از اعتماد به او موفق شدند جام قهرمانی لیگ برتر را از تبریز به اصفهان ببرند. محمد کشاورز فصل گذشته در راگای تهران حضور داشت و با نتایجی که گرفت، مدیران باشگاه گیتی پسند را متقاعد کرد تا هدایت تیمشان را به او بسپارند.

قهرمانی گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال

آخرین باری که گیتی پسندی‌ها در لیگ برتر فوتسال قهرمان شدند به سال ۱۳۹۵ بر می‌گردد. تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در ۱۲ دوره قبلی رقابت‌های لیگ برتر حضور داشت و در کارنامه این تیم ۲ قهرمانی، ۷ نایب قهرمانی و ۲ مقام سومی دیده می‌شود.

 گیتی پسند جواز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان را هم به دست آورد. این تیم در ۳ دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حضور داشته و موفق شده یک قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی به دست آورد. این تیم در سال ۲۰۱۲ عنوان قهرمانی را به دست آورد و در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ هم عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد. نماینده اصفهان امسال با جذب بازیکنان ملی پوش و حفظ بازیکنان کلیدی فصل گذشته خود موفق شد عملکرد خوبی در مسابقات لیگ برتر ارائه کند.

مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۲۲ قرار است بعد از ۲ سال تعطیلی به خاطر ویروس کرونا، مرداد سال آینده برگزار شود و از کشور امارات به عنوان میزبان این بازی‌ها یاد می‌شود.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار