نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور ۳۱ صندوق پیشرفت و عدالت راه اندازی خواهد شد

کیومرث سرمدی در جمع خبرنگاران گفت:اعتبار حداقل هرکدام از این صندوق‌ها ۲۰۰۰ میلیارد تومان است که به کاهش محرومیت‌ها کمک خواهد کرد.

او گفت:در بودجه سال ۱۴۰۱ تفاوت منابع و مصارف از ۴۰۰هزار میلیارد تومان به ۱۵۰هزارمیلیاردتومان کاهش پیدا کرده است.

سرمدی  درباره طرح های نیمه تمام شهرستان نیز گفت: متاسفانه این طرح ها همانند کمربندی، میراث تلخ هستی هستند که به ما رسیده انداما تکمیل آنان را وظیفه خود می‌دانیم که از دو محل پیگیر آن هستیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی درباره تونل گردنه نیز گفت: ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مطالعه این طرح پیش بینی شده است.

سرمدی گفت: شخصا موافق حذف حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نبودم، اما مجلس شرطی را برای این اتفاق تعیین کرده که در صورت تکانه و افزایش یافتن قیمت کالا‌های اساسی نسبت به شهریور ۱۴۰۰، طرح متوقف شود.

نماینده اسدآباد درباره عزل و نصب ادارات نیز گفت: دخالتی در عزل و نصب ندارم و تنها در حد مشورت و نظارت به موضوع ورود می‌کنم.

سرمدی نبود زیرساخت سرمایه گذاری در شهرستان را یک معضل عنوان کرد و گفت: بطور مثال ساخت شهرک فولاد نیاز به زیرساخت‌های مهم دارد که نیازمند فراهم شدن است و ما ابتدا باید این اقدامات را انجام دهیم.

او گفت: افزون بر ۱۵۰۰ جوان  بیکار و بیشتر تحصیل کرده به دفتر ما برای شغل مراجعه کرده اند که نشان می‌دهد اشتغال از چندسال پیش در شهرستان معضل مهمی بوده و تاکنون ادامه پیدا کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.