رئیس جمهور در جریان بازدید از سواحل ساری گفت: امکانات مناسب برای استفاده امن مردم از سواحل آزاد شده باید به سرعت فراهم شود.

 

آقای رئیسی با حضور در پلاژ وزارت کشور در نوار ساحلی شهرستان ساری گفت: آزادسازی سواحل باید قاطعانه اجرا شود و پس از آن نیز مجتمع‌های اقامتی دولتی در اختیار مردم قرار گیرد و مسئولان پس از آزادسازی سواحل این اماکن را برای استفاده مردم آماده کنند.

رئیس جمهور در این بازدید گفت : آزادسازی سواحل باید با قاطعیت اجرا شود تا عموم مردم بتوانند از ساحل نهایت استفاده را ببرند.

طبق گفته رئیس جمهور مسائل امنیتی و حفظ جان مردم در استفاده از دریا از این پس بیشتر اهمیت دارد و مسئولان باید با تعیین برخی سواحل آزاد شده امکان استفاده بدون خطر از دریا را برای همه مردم فراهم کنند.

رئیس جمهور همچنین از نزدیک با صیادان دیدار و با مردم هم گفت و گو کرد.

صیادان در این گفت و گو مشکلات بیمه‌ای و کاهش صید ماهیان دریای خزر را از جمله مشکلات خود اعلام کرده و خواستار کمک دولت شدند و مسافرانی نیز که در ساحل حضور داشتند از اقدام رئیس جمهور برای آزاد سازی سواحل قدردانی کردند.

رئیس جمهور دهم بهمن در دستوری صریح به همه دستگاه‌های دولتی ابلاغ کرده بود بدون استثناء حداقل ۶۰ متر از سواحل را برای استفاده مردم آزاد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
چرا متوجه نمی شن اولویت معیشت است. در دولت قبل چسبیدند به کنسرت و می گفتند ما می خواهیم مردم بخندند و بعضی با خوشحال بودن مشکل دارند غافل از اینکه اولویت جوانان اشتغال و مسکن و ازدواج بود. الان نیز همین طور. آزادسازی سواحل خوبه ولی اولویت ساماندهی وضعیت بازار شب عید و گرانی و تورم است. اگر قرار است تسریع شود در اینها تسریع شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
فساد این کشورو برداشته.کجای کاری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
لطفا بفرمایید شهرداری های مازندران طرح جدید بافت شهری رو زودتر اعلام کنن .چرا ۱۴ ساله طرح جدید اعلان نمیشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
خانه از پای بست ویران است
خواجه به فکر نمای ایوان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
در حراست از محیط زیست وآلودگی آن مراقب سواستفاده کنندگان از این آزاد سازی ها در ریختن نخاله های ساختمانی و زباله های شهری ووو در ساحل آزاد شده باشیم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
دستور آتش به شهرداریها برای پلاژ زنی و کرایه گیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
آقای رئسی لطفا نیروهای پلیس را افزایش دهید نا امنی و عدم حضور گسترده پلیس و عدم آموزش های مناسب به مردم باعث مشکلات زیاد در شهر های بزرگ شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
آقای رییس جمهور محترم به جهاد کشاورزی استان بفرمایید دست از املاک مردم برداره .آخه زمینی که ۴۰ ساله کشت نشده و قابلیت کشت نداره چرا باید تخریب بشه ؟ جهاد افتاده به جون مردم که باعث نارضایتی شدید مردم شده و اگر کار از کار بگذره دیگه کاری از دست شما هم بر نخواهد آمد .مردم مازندران تو همه جور سختی دارن زندگی میکنن ولی قبول نمیکنن به املاکشون دست اندازی بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
چون جهادکشاورزی بیش از۴۰۰میلیاردپول میخواهدکاسبی کند