سامسونگ کنترل‌های کاهش عملکردی را به Galaxy S۲۲ اضافه می‌کند

به نظر می‌رسد، کنترلگر‌های عملکردی سامسونگ تنها در کره جنوبی در دسترس است.

سایت‌های بسیاری از سامسونگ خواستار جزئیات بیشتری از جمله زمان به روز رسانی این ویژگی در آمریکا و سایر کشور‌ها هستند. همچنین مشخص نیست که مدل‌های قدیمی گلکسی چه زمانی این به روزرسانی‌ها را دریافت خواهند کرد.

به گزارش engadget، در انجمن‌های کره‌ای سامسونگ کاربران در حال دریافت به روز رسانی برای سری Galaxy S۲۲ هستند که یک "حالت مدیریت عملکرد بازی" را به Game Booster اضافه می‌کند.

کاربران، سامسونگ را متهم کرده اند زیرا برنامه‌های غیربازی مانند نتفلیکس و تیک تاک را سرکوب می‌کند. سامسونگ به سرعت این عناوین را رد کرده و محدودیت‌هایی را در سرویس بهینه‌سازی در بازی قائل شده است. اما دارندگان گوشی‌های قدیمی گلکسی ممکن است همچنان ناامید باشند، زیرا همچنان برنامه‌هایشان با اختلال مواجه است. طبق این اطلاعات شاید سامسونگ نیاز داشته باشد با بروزرسانی خود این مشکلات را برطرف کند.

 Galaxy S۲۲

 هچمین کاربران از سامسونگ انتقاد کردند که این شرکت بازی‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد در حالی که بنچمارک‌ها مجاز هستند با سرعت کامل اجرا شوند. این موضوع باعث شد که Geekbench گوشی‌های رده بالای گلکسی را از فهرست بنچمارک خود حذف کند. گفته می‌شود طراحی نرم‌افزار جدید می‌تواند به سامسونگ کمک کند تا به جایگاه خود  در لیست گوشی‌ها و در بین علاقه‌مندان برگردد.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار