جلسه شورای شهر خرمشهر با دستور بررسی احراز سکونت شهردار پس از لغو تصمیم های قبلی برکناری شهردار، به حد نصاب نرسید و برای چهارمین بار لغو شد.

شورای اسلامی شهر خرمشهر در چهارمین روز پیاپی پس از دومین لغو شدن مصوبه عزل عبدلامیر کمایی شهردار خرمشهر ،مقرر بود ساعت ۹ صبح امروز  هم تشکیل جلسه دهد که به خاطر غیبت سه عضو از رسمیت افتاد و برگزار نشد.
 

سه بار پیش از این نیز قرار بود این جلسه با همین دستور برگزار شود که به علت به حد نصاب نرسیدن اعضا لغو شده بود.

چندی پیش دستور برکناری شهردار خرمشهر به علت احراز نشدن محل سکونتش با رای شورا مصوب که برای ۲ بار پیاپی از سوی هیئت تطبیق زیر نظر منطقه آزاد اروند باطل شد.

رئیس و سه تن دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر خرمشهر بر نبود شواهد دال بر سکونت شهردار خرمشهر به همراه خانواده با استناد به استفساریه سال ۹۷ هیئت وزیران اصرار کرده و در مقابل برخی از مخالفان، بر سکونت شهردار در خرمشهر اذعان می‌کنند و نبود شواهد تحصیلی فرزند شهردار را مربوط به مشکلات خانوادگی او برمی شمارند.

امام جمعه خرمشهر هفته گذشته در خطبه‌های نماز جمعه موضع تندی علیه شورای اسلامی شهر خرمشهر گرفت و عزل شهردار به این دلیل آن هم در آستانه فرا رسیدن نوروز با توجه به لزوم تمرکز بر مسائل شهری را اشتباه خواند و از شورای شهر خواست خود را اصلاح کنند.

فرماندار خرمشهر هنوز در این خصوص موضوعی اتخاذ نکرده و استانداری خوزستان نیز در سکوت منتظر تصمیم‌های شهری است.

شورای شهر خرمشهر پیش از این 2 بار منحل شدن را تجربه کرده است و غیبت مکرر اعضای شورای شهر می‌تواند به برکناری آن‌ها منجر شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.