مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان با سازمان‌های مردم نهاد به کاهش و رفع مشکلات جامعه می‌انجامد.

سید محمد طباطبایی گفت: تشکل‌های جوانان ظرفیت مناسبی برای رصد معضلات استان هستند و توانمندی انجام کار‌های اجرایی در زمینه‌های گوناگون را نیز دارند.

البته همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها برای میدان دادن به جوانان و تشکل‌ها باید بیشتر از قبل در عمل ظاهر شود تا سازمان‌های مردمی، فعالیت‌های داوطلبانه و عام‌المنفعه خود را داشته باشند.

به ویژه در مسائل اجتماعی، تشکل‌های جوانان و سازمان‌های مردمی می‌توانند نقش به مراتب اثربخش تری نسبت به گذشته ایفا کنند.

او درباره تفاوت مطالبه گری با رفتار طلبکارانه می‌گوید برخی مطالبه گران و کنشگران حوزه اجتماعی و جوانان به انتقاد صرف می‌پردازند و این برای رفع مشکلات مفید نیست.

ارائه راهکار در کنار انتقاد سازنده می‌تواند زمینه استفاده از خرد جمعی در پیشبرد اهداف را مهیا کند و نیاز است که تشکل‌های جوانان همواره ضمن انعکاس کاستی‌ها و کمبودها، راه حل‌ها را نیز ارائه و برای مسئولان بازگو کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با همکاری و همدلی بیشتر تشکل‌های جوانان و بطور کلی گروه‌های مردمی و داوطلب مسیر هم افزایی و پیشرفت هموار خواهد شد.

۲۶۳ سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در استان اصفهان فعالیت دارند.

این استان دارای بیش از ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی است.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.