معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری کاشان از صدور مجوز ۱۴ سازمان مردم نهاد در کاشان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباسعلی قپانی پور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش سازمان‌های مردم نهاد در توسعه و اقدام فعالیت‌های عام‌المنفعه گفت: این سازمان‌ها بازوی حمایتی دولت در انجام امور هستند و با کمک این سازمان‌ها می‌توان بسیاری از اقدامات را در جهت نفع مردم انجام داد.

وی با بیان اینکه فرمانداری کاشان و دیگر نهاد‌های اجرایی از فعالیت سمن‌ها در جامعه حمایت می‌کنند، ابراز داشت: حضور پررنگ این تشکل‌ها باعث خدمت رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون برای ۱۴ سازمان مردم نهاد در کاشان مجوز فعالیت صادر شده است، تصریح کرد: پروانه فعالیت پنج سمن نیز تمدید شده است.

وی با اشاره به اینکه جلسات مربوط به حمایت سازمان‌های مردم نهاد در محل فرمانداری کاشان به طور مرتب برگزار می‌شود، گفت: سمن‌های شهرستان کاشان برای رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی شهرستان تاکنون اقدامات خوبی داشته‌اند که قابل تقدیر است.

قپانی پور یکی از نمونه‌های بارز استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد را در بحران شیوع کرونا دانست و افزود: این سازمان‌ها در اوج شیوع کرونا با اقدامات خود به خوبی توانستند علاوه بر کمک به مردم در تهیه و پخش بسته‌های غذایی و بهداشتی، در زمینه جذب خیرین برای تهیه وسایل و تجهیزات درمانی هم کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه کاشان ۱۳۷ سازمان مردم نهاد در حوزه‌های مختلف دارد، تاکید کرد: کاشان تنها شهرستان استان اصفهان است که دارای مجمع هم اندیشی سازمان‌های مردم نهاد است که این مجمع در شهریور سال ۱۳۹۷ شکل گرفته است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.