شهردار گرگان گفت: به مناسبت فرا رسیدن سال نو ۶۶ المان جدید در سطح شهر نصب خواهد شد.

محمدرضا سبطی گفت: شهرداری گرگان در قالب طرح استقبال از بهار برنامه ریزی‌ها و جلسات متعددی برای بهسازی، پاکسازی و زیباسازی معابر سطح شهر انجام داده است.

سبطی می‌گوید: اجرای اصولی ۳۵ طرح نورپردازی در معابر اصلی شهر یکی دیگر از اقدامات مهم است.

او گفت: رنگ آمیزی جداول با الهام از طبیعت و رنگ‌های اصیل، ساخت تندیس مشاهیر ایرانی در ورودی پارک شهر، طراحی پارک کوی نیایش به سبک گردشگری، اجرای ۳۰ طرح دیوارنگاری با تاکید بر معماری ایرانی – اسلامی، طرح‌های ویژه اعیاد شعبانیه، نصب ۲۰ لوستر شهری و پخش موسیقی‌های خاطره انگیز از دیگر برنامه‌های شهرداری در روز‌های پایانی سال جاری است.

شهردار گرگان می‌گوید: عملیات بهسازی و لکه گیری آسفالت به صورت مستمر در محور‌ها و خیابان‌های اصلی شهر ادامه دارد و هم اکنون ۴ دستگاه «فینیشر» مشغول به کار هستند.

سبطی گفت: تصمیم داریم تا پایان سال جاری لکه گیری آسفالت را به اتمام برسانیم.

شهردار گرگان گفت: در سال جدید کمیته ویژه نظم شهری تشکیل خواهد شد و در این کمیته دستگاه‌های نظارتی و امنیتی حضور خواهند داشت تا نسبت به حفظ کرامت انسانی شهروندان اقدام کنیم.

سبطی گفت: شهروندان گرگانی در پیوستن به پویش «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» استقبال خوبی داشته اند.

سبطی می‌گوید: این پویش ابتدا با پیوستن هنرمندان، اصحاب رسانه، مدیران دستگاه‌های دولتی و سازمان‌ها و نهاد‌های مختلفی فرهنگی و امدادی برگزار شد که مطمئناً تاثیر بسزائی در کاهش حوادث چهارشنبه سوری خواهد داشت.

او گفت: آتش نشانان در شب چهارشنبه پایان سال در حالت آماده باش خواهند بود و در نقاط مختلف سطح شهر از ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۲۴ اسفند آماده خدمت رسانی بوده و وضعیت ایمنی نقاط مختلف شهر را تحت کنترل قرار می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.